Nekad Big F | Medlem ansökning [Maxkillerbree]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Big F

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Gustavsson

Vad är ditt discord namn? linkuspinkus

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Sten Adbulsson är född 2000-08-01 och har ett stort intresse inom musik, men tyvärr gick det fel och han lever ett liv i brott. Han växte upp i tensta de första åren av sitt liv. Men senare under åren flyttade han till en ny stad som heter Unive pga att hans föräldrar var oroade för hans säkerhet. Hans mål med denna övergång är att bli känd inom musikbranchen. Nu börjar han ett nytt liv här på Unive, och han kommer för att se om han kan få nya vänner och bli känd som rappare. Sten hade problem när han var yngre då han var med ungängen. Med tiden tröttnade han på att gå i skolan och började fokusera på musiken istället. Eftersom han hade så dåliga betyg fick han istället få hemundervisning. Detta fick Sten att klä ut sig och umgås med de större pojkarna, och han transformera snabbt från en lugn liten pojke till en rappare som började göra sig ett namn i stan. I sin förra stad var han med i ett gäng som handlade narkotika och vapen i kommunen, men polisen gjorde en razzia hos ledaren i gängen och grep många högrankade i gänget. Detta fick Sten att fly från olika städer och hamnade här på Unive. Han försöker nu fokusera mer på musiken istället för det kriminella men kriminaliten lämnar aldrig hans tankar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med 100% till den bästa rpn jag kan göra. Jag gillar att rpa just på Unive eftersom det är en jätte bra server och bra regler. det är inget trams och sånt jag kommer hjälpa till ifall något händer, kommer klippa och informera om det händer något. Så jag kommer rp så bra jag kan i alla scenarion och jag kommer alltid spela på bara denna server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för att den andra spelaren också ska känna någon slags vinst i det. Med det menar jag att de också har det roligt och känner att de har fått ut något av rpn och att man inte bara själv har roligt.

Hur hittade du Unive? Min kompis rekommendera servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka