BIG E
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Edwinhog/
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin
Vad är ditt discord namn? Edwinhog#1111
Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2005
Berätta om din karaktär. min karaktär föddes i Sverige/Göteborg Karaktären heter Edwin Hog. Edwin hade en knepig uppväxt där pappan drack alkohol varje kväll pappan slog både Edwin och hans mamma tills mamman rymde med Edwinn till Stockholm. Edwin var vid det tillfället 13 år och det var då i samband med att dom flyttade som det gick utför för Edwin han började göra kriminella handlingar han var mycket med sina kusiner och nästan alla av dom var kriminella så Edwin behövde aldrig göra något smuts jobb eller liknande men han såg upp till dom så utan deras vet skap började han sälja droger. Edwin berätta inget för sina kusiner för även om dom var kriminella så ville dom fortförande inte att deras kusin ska hamna illa ut i livet. Men dom fick reda på det När Edwin var 14 han fördes till ett hvb hem långt ner i skåne det var då dom fatta att det var illa. Kusinerna planerade ändå att frita Edwin dom gjorde det efter 3 månader. dom pistol hotade personalen med masker och tog Edwin till en bill han blev väldigt rädd eftersom han inte viste om något att det som skulle ske men dom drog av maskerna i bilen och då blev han glad Edwin kände sig cool för att han hade äldre kriminella kusiner. Efter allt det här så har Edwin jobbat med hans kusiner med kriminella saker.
Edwin är idag 22 år och har inga planer på att sluta vara kriminell. Han drömmer om at ha en lyxvilla och flera sportbilar med sin nu varade tjej.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? om det är någon som gör något otillåtet beteende så kommer jag självklart skicka ett clip till staff på vad hen har gjort.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? servern är helt överlägsen när det kommer till rp och det mesta overall.
Hur hittade du Unive? några av mina vänner spelar här så jag bytte till Unive och det var ett bra beslut.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att gå in i en kriminell roll med mina kompisar där vi tsm gör ett gäng som vi alla går 100% seröst in i
väldigt bra server därför skulle det vara super roligt att bli medlem eftersom man får tillgång till mer.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få så många lyx bilar och hus som möjligt.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag hoppade över till den här och jag gillar och spela på en och samma server sen finns det ju ingen andleding att spela på nån annan server när dom är sämre.
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin
Vad är ditt discord namn? Edwinhog#1111
Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2005
Berätta om din karaktär. min karaktär föddes i Sverige/Göteborg Karaktären heter Edwin Hog. Edwin hade en knepig uppväxt där pappan drack alkohol varje kväll pappan slog både Edwin och hans mamma tills mamman rymde med Edwinn till Stockholm. Edwin var vid det tillfället 13 år och det var då i samband med att dom flyttade som det gick utför för Edwin han började göra kriminella handlingar han var mycket med sina kusiner och nästan alla av dom var kriminella så Edwin behövde aldrig göra något smuts jobb eller liknande men han såg upp till dom så utan deras vet skap började han sälja droger. Edwin berätta inget för sina kusiner för även om dom var kriminella så ville dom fortförande inte att deras kusin ska hamna illa ut i livet. Men dom fick reda på det När Edwin var 14 han fördes till ett hvb hem långt ner i skåne det var då dom fatta att det var illa. Kusinerna planerade ändå att frita Edwin dom gjorde det efter 3 månader. dom pistol hotade personalen med masker och tog Edwin till en bill han blev väldigt rädd eftersom han inte viste om något att det som skulle ske men dom drog av maskerna i bilen och då blev han glad Edwin kände sig cool för att han hade äldre kriminella kusiner. Efter allt det här så har Edwin jobbat med hans kusiner med kriminella saker.
Edwin är idag 22 år och har inga planer på att sluta vara kriminell. Han drömmer om at ha en lyxvilla och flera sportbilar med sin nu varade tjej.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? om det är någon som gör något otillåtet beteende så kommer jag självklart skicka ett clip till staff på vad hen har gjort.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? servern är helt överlägsen när det kommer till rp och det mesta overall.
Hur hittade du Unive? några av mina vänner spelar här så jag bytte till Unive och det var ett bra beslut.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att gå in i en kriminell roll med mina kompisar där vi tsm gör ett gäng som vi alla går 100% seröst in i
väldigt bra server därför skulle det vara super roligt att bli medlem eftersom man får tillgång till mer.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få så många lyx bilar och hus som möjligt.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag hoppade över till den här och jag gillar och spela på en och samma server sen finns det ju ingen andleding att spela på nån annan server när dom är sämre.