Nekad BIG DRIPPA | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BIG DRIPPA

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198363498118/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Hultberg

Vad är ditt discord namn? BigDrippa#8954

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2006

Berätta om din karaktär. Jesse hultberg är 23 år gammal och kommer från en ort i skåne. Jesse är en snäll person som tar alla andra före sig själv och älskar att hjälpa. Men dock har han hamnat lite fel på det och har börjat komma in i kriminalitet för att få in pengar så han kan köpa medicin till sin sjuka mamma. Jesse är också väldigt ironisk i sitt sätt. Men när det behövs kan han bli väldigt arg. Jesse är den starkaste personen från hans gamla område. När jesse var tonåring så tränade han väldigt mycket boxning så han aldrig skulle bli mobbad igen så det är därför han är så stark. Ända sedan han var liten har han haft passion att hjälpa folk. Men det har gjort att han har blivit sårad några gånger och därför har han svårt för att lita på folk. Hans pappa lämnade hans mamma innan Jesse själv va född så han har hittat inspration från boxare istället och hans största idol är Mohammed Ali. Förutom att hjälpa folk gillar Jesse bilar. Han drömmer att få äga en riktigt fet bil som en lambo. Han vill även skaffa familj när han blir lite äldre.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom att jag kommer kunna tillföra med på en hög nivå och sen är det inte bara Jesse som gillar att hjälpa folk det gör jag också i verkligheten så om någon ny kommer in på servern så hjälper jag gärna till. Jag är också mogen och respekterar andra folk. men också för att kunna vara med och ta del av ert community och kanske även kunna vara med och bygga upp det ännu mer.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är den mest utvecklade RP-servern i Sverige, där är även många medlemmar som är aktiva nästan hela dygnet. Samt att de finns mycket att göra på servern. Det är helt enkelt den bästa svenska servern.

Hur hittade du Unive? Cosmo_bt och growmaster men även några tiktoks.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna tillföra med många roliga scenarion samt att bli ännu bättre på att rpa. Kanske även kunna börja streama.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att kunna tillföra min rp för att kunna skapa bra scenarion som kommer skapa skratt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka