Nekad BIG DRIPPA | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BIG DRIPPA

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198363498118/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Hultberg

Vad är ditt discord namn? BIG DRIPPA#0812

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2006

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Jesse Hultberg och jag är 22 år gammal och är en glad ung kille. Jag Jag jobbade länge på postnord men såg många brister i samhället så jag vill ta del av att bygga upp och förbättra ett nytt samhälle. Jag tycker om att ta initiativ och förbättra saker som jag ser har brister. Jag har ett stort intresse inom bilar så om jag har möjlighet så vill jag jobba med något som har med bil att göra i framtiden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att kunna vara med och ta del av ert community och kanske även kunna vara med och bygga upp det ännu mer.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är den mest utvecklade RP-servern i Sverige, där är även många medlemmar som är aktiva nästan hela dygnet.

Hur hittade du Unive? Jag såg många klipp på youtube.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna ha roligt och även underhålla andra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Kunna bli vän med andra människor men såklart också för att kunna få en fet bil.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Nekad, utveckla din karaktär beskrivning samt hittar ej din dsicord.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka