Nekad Big Baba | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Big Baba

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199084563875

Ditt Hex-ID: 110000143036da3

Vad är din discord tagg? BigBaba#2472

Vem var det som bannade dig? philip320

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Något med klackesko, kommer ej ihåg detta

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet varför och jag ångrar mig väldigt mycket och jag har ABSLOLUT ingen/inget att skylla på någon annan. Detta var mitt val, som jag ångrar och vet att det aldrig kommer ske igen. De valde då att banna mig för jag skickade en gif på 320, i en chatt jag var med i vet inte direkt om det är honom, Och jag förstår att du blir arg och så det var jag till 100% och jag står för att det var jag och jag vet att man it ska skicka bilder på andra ifall dom inte vill jag skulle till 100000000000000% ifall jag skulle kunna få en sista chans att visa bättre

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ag hade precis blivit unbannad från servern efter jag hade varit inne på Kusten Roleplay för att endast kolla liksom, sen hade jag skickat en banöverklagan, den hade senare blivit godkänd. 5 minuter senare blev jag bannad igen för jag hade skickat en olämplig gif, denna gif är till för att skada, men jag skickade den inte för att skada ifall jag kommer ihåg rätt, jag skickade till en vän för han ville ha den, eller att jag blev sur och skickade till en vän, men frf ingen grov skada ville jag visa. Har aldrig direkt vilja skada servern, endast för att kunna göra så jag skulle må bättre, det gjorde det ju inte, och sen tog bort den för insåg att detta endast vart dumt att göra och jag vill endast ha en andra chans. jag lovar att det inte ska hända igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, den är absolut inte felaktig, jag är bara här för en ny chans som jag aldrig kommer att förstöra igen, jag vill endast ha ny chans, för alla mina polare e här på unive och unive e den största servern och som har flest folk online och e ett bra Community därför vill jag komma tillbaka och jag förstår ifall du inte vill unbanna mig för jag var korkad att skicka den gifen precis när jag blev medlem jag skulle uppskattat ifall jag fick en sista chans så jag kommer inte fucka upp den igen jag vet att du sa innan när jag blev unbannad att det var min sista chans hoppas att du vill tänka på det att ge mig en sista chans kommer aldrig göra om samma misstag

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, kortfattat är ju att ALLTID följa reglerna som är också ett krav, jag vet att jag alltid skall följa de. Samt är ju att man alltid skall visa den respekt man vill ha tillbaka. Man skall ej ha onödig attityd. Jag ångrar mig väldigt mycket, mer vet jag ej vad jag skall säga utan, att jag kommer inte ha så mycket att göra på fivem för jag har alla mina polare på unive och jag kommer inte be dom sluta på unive för att köra med mig så fall vill jag komma tillbaka till unive

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte va så dum att skicka gifen och tänka efter vad jag gör och visa respekt mot andra som jag vill att dom ska göra mot mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja inte va så korkad som jag var då

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? självklart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka