Nekad Big Baba | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Big Baba

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199084563875

Ditt Hex-ID: 110000143036da3

Vad är din discord tagg? BigBaba#2472

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet varförr och jag ångrar mig väldigt mycket och jag har ABSLOLUT ingen/inget att skylla på en annan. Detta var mitt val, som jag ångrar och vet att det aldrig kommer ske igen. De valde då att banna mig för jag skickade en gif på 320?, vet inte fullt om det är honom, men jag tror att det e han

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis blivit unbannad från servern efter jag hade varit inne på Kusten Roleplay och skrivit dumma saker, sen hade jag skickat en banöverklagan på unive, den hade senare blivit godkänd. 5 minuter senare blev jag bannad igen för jag hade skickat en olämplig gif, denna gif är till för att skada, men jag skickade den inte för att skada ifall jag kommer ihåg rätt, jag skickade till en vän för han ville ha den, eller att jag blev sur och skickade till en vän, men frf ingen grov skada ville jag visa. Har aldrig direkt vilja skada servern, endast för att kunna göra så jag skulle må bättre, det gjorde det ju inte, och sen tog bort den för insåg att detta endast vart dumt att göra och jag vill endast ha en andra chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, den är absolut inte felaktig, jag är bara här för en ny chans som jag aldrig kommer att förstöra igen, jag vill endast ha ny chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft en del temporära banns både när jag var ny till rp och att jag har lallat för mycket. Jag har försökt ta lärdom av de flesta genom att tänka efter varför jag blev bannad och hur jag ska undvika att göra samma misstag igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha valt att ej ENS skicka denna gif som jag är osäker på att det är 320, men om jag skulle gissa så är det nog honom, när jag valde att göra detta dumma beslut så hade jag precis blivit black listad från Unive. Jag vet faktiskt ej vad som for i mig när jag gjorde detta beslut och vet inte ens hur jag fick tanken att "hmmm, detta kommer göra så jag mår bättre", om jag ska gissa så var jag nog bara JÄTTE sur för jag blev blackad. Unive hade alltid varit min server och jag hoppas att det nångång kan bli det igen, jag vill verkligen be om ursäkt till dig personligen om jag skulle kunna, men jag har absolut ingen chans att kunna göra det, det är därför jag väljer att skicka in en ny överklagan för att hoppas att du kommer kunna förlåta mig för det äckliga jag gjorde och aldrig kommer göra om!

Kortfattat hade jag kunnat haft bättre konsekvenstänk och impulskontroll.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer alltid tänka innan jag gör en handling. Speciellt ifall det finns en risk att handlingen påverkar ngn annan negativt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka