Accepterad Big Baba | Ansökan till Servervakt [Jyazz] [Etos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Big Baba

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad heter du på discord? BigBaba#2472

Ange ditt födelsedatum 24 Mars 2009

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar: 16:00-23:00
Helger/Lov: 12:00-02:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen 2021-12-01, 253 Dagar sedan,

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 13 st banns då 2 av de var felaktiga och några av de var när jag var ny till rp. Bann 11, 6 var felaktiga, Vet ej hur jag skickar bilden här så skickar den under ansökan.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är en person som har ett ansvar, Enligt mig är servervakter steget under helper och finns för att underlätta för alla staffs genom att tex Kunna kicka eller banna folk när de gör sina misstag så de förstår att de gjort fel och inte gör om de. Servervakter ska inte leta efter fel utan underlätta för staffs ifall de möter på fel. Sen så ska servervakter absolut inte använda /revive commandet eller andra commands till sin fördel inom rpandet.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Eftersom att jag har varit servervakt tidigare innan oa sv gjorde en servervakt wipe, Jag tar även mycket ansvar och kommer inte använda servervakt rollen till min fördel uta nanvända permsen rätt. Jag är medveten om var rollen betyder och när jag bannar folk så är ja gtydlig med vad de gjorde för fel så de kan ta lärdom av bannen och därefter förbättra sin rp. Sen så kommer jag vara trevlig och bemöta alla bra och inte skriva tex "Bete dig annars får du bann" i ooc chatten, jag kommer kanske formulera mig "det där är ett regelbrott så du vet, tänk på de framöver" Kortare sagt jag kommer vara trevlig och ha en mening med tillsägelser, banns och kicks.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En servervakt är som en mini helper, vet att det låter konstigt men typ så. En servervakt ska underlätta för staffs genom att kunna ta åtgärder på plats, så helpers inte får allt för många reports. En servervakt ska heller inte leta efter problem utan kunna finnas till hjälp om ngn behöver det. Servervakter ska föregå med gott exempel och såklart följa alla regler själva och inte göra regelbrott.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption, abuse är ifall man använder permsen till sin fördel inom rpandet tex att revive sig själv när man har lite hunger för att inte deras karaktär ska dö eller att man kanske dvar motpartens bil i ett scenario där det blir ett biljag eller vad man säger. Servervakter har ett ansvar att skjöta, Servervakter ska ta deras roll seriöst och inte abusea.
 
Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top