- Meddelanden
- 53
- Reaction score
- 7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199088522869/
Vad är ditt namn i verkligheten? Baztian
Vad är ditt discord namn? ˢᴴᴱᴱˢᴴ ⌐╦╦═─ ( ͡° ͜ʖ ͡°) ⸕Ꙫ®#0084
Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2021
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Brårsson och är 20 år gammal och kommer från Skåne, därför kan man höra att han har en skånsk kling till hans dialekt. Erik är en väldigt social person men kan också ha en väldigt kort stubin ibland och kan ibland bli ganska aggressiv mot personer som stör honom, han är även väldigt envis och bestämd när man inte tycker som honom.
Han beskriver sig själv som väldigt rolig och skämtsam men också aggressiv person vilket jag tror att andra kan hålla med om. Han har stora drömmar. Han hade en tuff uppväxt där han växte upp i fattigdom med sin ensamstående pappa. Hans mamma var aldrig med i bilden. Erik märkte redan som ung att hans pappa hade det tufft och Erik ville redan som 7 åring kunna tjäna ihop pengar på olika sätt för att kunna hjälpa sin pappa. Nu strävar han efter att nå toppen och bli rik för att kunna ta hand om sig själv och framförallt sin pappa som förtjänar det.. Han har ett stort intresse för bilar och några av hans favoritmärken är Mercedes, Lamborghini och Ferrari. Han hade absolut kunnat tänka sig att jobba inom bilbranschen.
Varför ska just du bli whitelistad? Eftersom jag är väldigt aktiv på servern och jag tycker att jag har väldigt bra RP för att endast ha drygt spelat RP alls på FiveM och då jag strävar efter att fortsätta utveckla min RP vilket jag tycker går bra och att bli whitelistad hade kunnat hjälpa mig att fortsätta bli en bättre RP spelare. Jag vill även kunna ansöka till jobb som det krävs att man är whitelistad på och jag hade passat bra till några av de jobben. Jag är seriös och tar det på allvar att man inte ska lalla och jag kan alla regler som finns. Jag kommer att bidra med att göra RP nivån högre på servern och ha så kul som möjligt.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på just denna server eftersom detta är den enda servern jag spelar på just nu och jag tycker att det är den absolut bästa servern i Sverige. RP nivån på servern är hög och jag tycker att väldigt många är seriösa och schyssta. Denna server är den servern som passar mig bäst.
Hur hittade du Unive? Jag hitta denna servern med hjälp av min vän Micke Zigma då han rekommenderade denna servern till mig för att han tyckte den var bar och jag förstår honom vrf han tycker det för denna servern är svin bra
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla mina kunskaper inom RP då jag tycker det är kul och intressant. Jag lär mig nya saker varje dag när jag spelar på unive, och ksk bygga en plattform där folk kan komma och prata med varandra och hjälpa varandra med problem man har och allmänna saker (twitch)
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej. Unive är den enda servern som jag spelar
Vad är ditt namn i verkligheten? Baztian
Vad är ditt discord namn? ˢᴴᴱᴱˢᴴ ⌐╦╦═─ ( ͡° ͜ʖ ͡°) ⸕Ꙫ®#0084
Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2021
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Brårsson och är 20 år gammal och kommer från Skåne, därför kan man höra att han har en skånsk kling till hans dialekt. Erik är en väldigt social person men kan också ha en väldigt kort stubin ibland och kan ibland bli ganska aggressiv mot personer som stör honom, han är även väldigt envis och bestämd när man inte tycker som honom.
Han beskriver sig själv som väldigt rolig och skämtsam men också aggressiv person vilket jag tror att andra kan hålla med om. Han har stora drömmar. Han hade en tuff uppväxt där han växte upp i fattigdom med sin ensamstående pappa. Hans mamma var aldrig med i bilden. Erik märkte redan som ung att hans pappa hade det tufft och Erik ville redan som 7 åring kunna tjäna ihop pengar på olika sätt för att kunna hjälpa sin pappa. Nu strävar han efter att nå toppen och bli rik för att kunna ta hand om sig själv och framförallt sin pappa som förtjänar det.. Han har ett stort intresse för bilar och några av hans favoritmärken är Mercedes, Lamborghini och Ferrari. Han hade absolut kunnat tänka sig att jobba inom bilbranschen.
Varför ska just du bli whitelistad? Eftersom jag är väldigt aktiv på servern och jag tycker att jag har väldigt bra RP för att endast ha drygt spelat RP alls på FiveM och då jag strävar efter att fortsätta utveckla min RP vilket jag tycker går bra och att bli whitelistad hade kunnat hjälpa mig att fortsätta bli en bättre RP spelare. Jag vill även kunna ansöka till jobb som det krävs att man är whitelistad på och jag hade passat bra till några av de jobben. Jag är seriös och tar det på allvar att man inte ska lalla och jag kan alla regler som finns. Jag kommer att bidra med att göra RP nivån högre på servern och ha så kul som möjligt.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på just denna server eftersom detta är den enda servern jag spelar på just nu och jag tycker att det är den absolut bästa servern i Sverige. RP nivån på servern är hög och jag tycker att väldigt många är seriösa och schyssta. Denna server är den servern som passar mig bäst.
Hur hittade du Unive? Jag hitta denna servern med hjälp av min vän Micke Zigma då han rekommenderade denna servern till mig för att han tyckte den var bar och jag förstår honom vrf han tycker det för denna servern är svin bra
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla mina kunskaper inom RP då jag tycker det är kul och intressant. Jag lär mig nya saker varje dag när jag spelar på unive, och ksk bygga en plattform där folk kan komma och prata med varandra och hjälpa varandra med problem man har och allmänna saker (twitch)
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej. Unive är den enda servern som jag spelar