Accepterad BIG ASS ANIME | Ban överklagan [Zueside]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BIG ASS ANIME

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199088522869/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:88363

Vad är din discord tagg? ˢᴴᴱᴱˢᴴ ⌐╦╦═─ ( ͡° ͜ʖ ͡°) ⸕Ꙫ®#0084

Vem var det som bannade dig? Eken

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Halv ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag snaka ooc. det var inte meningen att snakka ooc. jag har lärt mig av mitt mistag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stod och pratade med en annan och jag tror att han försökte lura mig och då förklarade jag att man inte fick scammaoch då sa jag att han skulle ge mig sakerna och sen att ja swisha honnoa pengarna och de efter jag sa de få blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel.Jag pratade halv ooc jag trode inte de va ooc så jag ska inte göra om det igen. Jag e fult medveten om att de e ooc nu och kommer it göra det igen

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för och lalla. jag lärde mig av det och har aldrig lallat igen sedans dess

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunatvara mer försöka att prata halv ooc och inte riskera att prata halv ooc igen. nu i framtiden kommer jag vara jätte försiktig i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att vara super försiktig och inte riskera att bli bannad på något sätt

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka