Nekad BIG ASS ANIME | Ban överklagan [Naounee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BIG ASS ANIME

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199088522869/

Ditt Hex-ID: 1100001433fd675 (Hex)

Vad är din discord tagg? 漢 ᴿ.ᵉ.ˢ.ᵖ.ᵉ.ᶜ.ᵗ. 漢

Vem var det som bannade dig? det var Naounee som banna mig

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit bannad för sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? missförståelse

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis hade precis mött upp mina andra 2 kompisar då vi skulle köra ned till torget tillsammans. Under denna tiden vi väntar så skojar jag med min kompis med att hoppa på det gupp som finns där. När jag gasar för att skoja lite så håller han hastighetsgränsen (80km/h) men eftersom att jag inte har den bästa datorn så fryser hela spelet till och efter några minuter så ligger jag upp och ned med bilen någon helt annanstans. Detta var såklart i med meningen och skulle alltid göra något sånt då jag vill öka servens rp genom att hjälpa till och inte förstöra och göra sådan här saker som egentligen inte hade hänt om jag från första början inte hade skojat runder. Detta var inte ett fel från min sida då jag följde de regler som finns men sedan att min dator frös är inte riktigt mitt fel men förstår ändra hans mening med att banna mig då det var fel av mig om jag nu hade gjort det med meningen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rättvis ban då det var fel från min sida att göra något sånt men eftersom att min dator frös och att jag aldrig tänkte att jag skulle hoppa på riktigt så blev det en felaktig ban då jag inte gjorde något indirekt fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Efter mina tidigare bans har jag tagit lärdom och lärt mig av mina misstag och de har inte upprepats igen. Jag gör allt för att ha så bra RP nvå som möjligt och att följa reglerna men ibland kan det bli missförstånd. Efter alla mina tidigare bans har jag blivit godkänd och jag hade blivit glad om det hade hänt igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I detta fallet så vet jag inte, jag kanske inte hade behövt skoja med min kompis med att jag skulle hoppa med andra sidan så är det inte emot reglerna då jag inte visste att det skulle frysa till sig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Efter denna ban så har jag fixat mitt FiveM så att det inte fryser sig längre då jag köpt nytt ram på 24gb så att det inte längre laggar eller annat problem. Så detta kommer inte förekomma eller hända igen i framtiden!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka