Accepterad BIG ASS ANIME | Ban överklagan [Liam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BIG ASS ANIME

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199088522869/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:88363

Vad är din discord tagg? ˢᴴᴱᴱˢᴴ ⌐╦╦═─ ( ͡° ͜ʖ ͡°) ⸕Ꙫ®#0084

Vem var det som bannade dig? Eken

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom trodde att jag inte RPa, men i själva värkte så körde jag in till sidan och låtsades som om jag hade ont som man ska

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde in i rondellen vid torget och krokade och låtsades som om jag fick ont som man ska och sedan körde jag in vid sidan av vägen långsamt och fortsatte RPa

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag glömde trycka push to talk direkt efter jag hade krokat och 2 sek efter börja jag RPa att jag hade ont så det var mitt fel som glömde att tryckte på push to talk för sent. Jag RPa direkt när jag kroka men glömde trycka push to talk

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för halv ooc för att jag försökte förklara för en kille som var ny i stan. Sen för att lalare och förstöra. Det två andra kommer jag inte på för det var länge sedan. Av dem haj jag lärt mig av minna misstag och har aldrig gjort något av det igen. jag har blevit godkänd var enda gång

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat tänka snabbare och tryck på push to talk i tid

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att vara mer vaken och detta var första gången jag glömde trycka push to talk i ett scenario

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka