Nekad Big Alfons | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Big Alfons

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198926088746/

Ditt Hex-ID: 110000139914a2a

Vad är din discord tagg? Big Alfons#0038

Vem var det som bannade dig? philip

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ⛔ Det var inte alla på servern som fick en 👠 i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman 👙 (Användarnamnnamn: .....) - Ifall du anser att denna ban är felaktig eller omotiverad, vänligen besök unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde banna mig för att jag begick ett väldigt grovt regelbrott som är att köpa vapen ingame med irl pengar vilket jag inte begick medvetande och det är något jag ångrar att ja gjorde såklart. Sen tror jag också att det finns lite problem med att jag stack efter min ban till ortenwave vilket jag gjorde för ja inte kunde komma i kontakt med philip och berätta för honom vad som egentligen hände och alla mina vänner stack ditt och då tog ja också det beslutet för jag inte kom i kontakt med philip

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De så att ja och gänget jag vart med i hade bestämmt oss för att köpa något för gänget så då skulle vi tillsammans alla skicka cirka 20kr var till bossen, senare den dagen får jag en order av att hämta en väska från en person som gav mig en väska som ja skulle lämna till bossen utan o kolla i den vilket jag gjorde för tänkte de va ett roligt scenario men fattade verkligen noll att det var vapen som han hade köpt och om jag hade vetat om detta så hade det gått direkt till staffsen på servern och jag hade aldrig hämtat väskan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var absolut inte en felaktig ban utan skulle kalla det för en rättvis ban som gjordes utav philip och de klart att man blir bannad för vi gjorde ett regelbrott.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång för att jag bytte server och andra gången var pga att staffsen trodde jag sv abousa men de va fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I min situation så vet jag faktiskt inte men tror att jag hade kunnat väntat med o swisha tills jag visste vad det var och ja borde ha öppnat den väskan och kollat vad det var men ville inte förstöra scenariot

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de klart och detta kommer aldrig att ske igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

kan jag snälla få förklarat vad ja måste göra för o komma tillbaka haar varit bannad snart 1 år och har försökt att bevisa dig philip att ja vill tillbaka

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka