Biffen76
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias
Vad är ditt discord namn? Biffen76
Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2001
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kjell Ingvar 83år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, Snäll, Rolig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund. Har rymt från ålderdomshemmet 3 gånger och misslyckats alla gånger. Framtid. Just nu vet jag inte vad framtids planen är.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med skratt och spänning.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för båda sidorna i ett scenario där man antingen vinner eller förlorar.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Att ge alla medlemmar respekt och att inte vara en skitstövel mot andra.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag brukar sällan skriva i discord. Och är inte så pratsjuk av mig
Vad är ditt discord namn? Biffen76
Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2001
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kjell Ingvar 83år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, Snäll, Rolig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund. Har rymt från ålderdomshemmet 3 gånger och misslyckats alla gånger. Framtid. Just nu vet jag inte vad framtids planen är.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med skratt och spänning.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för båda sidorna i ett scenario där man antingen vinner eller förlorar.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Att ge alla medlemmar respekt och att inte vara en skitstövel mot andra.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag brukar sällan skriva i discord. Och är inte så pratsjuk av mig