Accepterad Bictorrr | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bictorrr

Aktiv Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
182
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199387043820/

Ditt Hex-ID: 1100001550ae7ec

Vad är din discord tagg? vlctor.

Vem var det som bannade dig? Jimmy

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-27 012528.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning jag väntade 25 min sedan så bannar han mig. Jimmy kollar bara logs och vet inte ens vad som händer i sencaiot. Har varit bannad i typ 6 månader men orkar inte bry mig för att det är så dåligt gjort samt är det dryga i support och tycker att det är o professionellt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i play boys hus sedan åkte jag iväg blev stoppad av syrianska piraterna i våran bil juste våran bil då stannar jag så klart dom riktar och tar mig th. Sedan så hade jag nyss gått med gänget och så var jag tydligen skylidig dom ett vapen för våran boy alltså playboys boss hade scammat dom så dom var efter mig jag säger till dom att jag inte vet något om det men dom dödar mig och lämnar mig där sedan så väntar jag 25 min o loggar men tydligen enligt jimmy så måste man va på sjukan först o ba vara där 1 min sen lämna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Kolla där över ja det var det helt otroligt men vill ge unive ett till chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har det men det är typ 1 timme bans från länge sen kommer jag inte håg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nope

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka