Inaktuell Bictorrr | Ansökan till Staff [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bictorrr

Aktiv Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
182
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Ditt discordnamn: vlctor. /vlctor.#9950

Ange ditt födelsedatum 24 Augusti 2009

Varför ska just du bli staff? Jag borde bli staff för jag är en rättvis persorn och jag vill det bästa för alla och framför allt för servern. Jag har spelat på unive i ett år nu och tror jag att jag är redo att ta det stora steget in i rp. Jag vill förbättra den och göra den mer unik än den redan är, som t.ex mer större rån, större vapen och transporter, etc. Jag vill också att alla ska ha så roligt som möjligt utan att bryta mot reglerna.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att allt funkar bra just nu det är bara lite lall med dom har icke medborgarna men det kan man styra upp. Man kan även hjälpa till lite att syra upp med krim rp efter som att den är lite dålig just nu men det kan vi ju såklart fixa. Tycker att det är några som inte följer krim reglerna så bra.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att vi och teamet ska agera snabbt med händelsarna och styra upp det. Sedan så kommer vi och teamet ha det enklare när dessa små problem är fixade.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt i staff roll är mycket viktigt. Det innebär att man kommer med respekt, ansvar, och integritet gentemot teamet. Det handlar om att följa arbetsregler kommunicera tydligt och effektivt samt hantera konflikter och utmaningar på ett moget och professionellt sätt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag 15:45-23:00
Tisdag 15:45 -23:00
Onsdag 15:00-23:00
Torsdag 16:00-23:00
Fredag 16:00- 03:00
Lördag 11:00- 02:00
Söndag 10:00-00:00
Ibalnd kan det bli tidigare för att skolan nu är igång och det är mycket att göra. (:

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 08/27-2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej tyvärr inte men det är därför jag ansöker för att jag var sugen på deta yrket som staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell rp, Rp för att det känns lite för avanserat för mig vid nu läget.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka