Accepterad Bictorrr | Ansökan till Servervakt (Alz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bictorrr

Aktiv Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
182
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad heter du på discord? vlctor. eller vlctor.#9950

Ange ditt födelsedatum 24 Augusti 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar börjar jag där vid 15:30 och slutar vid 22:50.På helger Startar spela runt 11:30 och slutar vid 01:00 tar lite små pauser ibland men nästan så ser det ut

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen juni det här året men har spelat 2022 o vidare

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3 har ingen bild för jag har inte blivit bannad. Blacklistad en gång har en anleding snacka med 320 om det har löst det med han.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakt har uppgiften att hålla koll på alla unives spelare även medboragre/icke bedborgare och även staffs så dom inte gör någon abus och se till att alla spelare sköter sig och följer regler punt till punkt efter som att vi ska utveckla våra rp. Om nån spelare lallar eller är en regelbrytare mot serven i omgivningen av en servervakt och servervakten ser det då e det servervaktens jobb att kicka eller svbanna. När servervakter då finns blir det enklare för staffsen också eftersom då behöver inte staffsen göra det jobbet som servervakterna gör. Och för varje gång du som servervakt gör en kick eller en svban på någon ska man alltid tänka igenom innan man bannar eller kickar. Sen ska också en servervakt så klart vara bra på regler och veta mycket om rp helst annars kanske man inte passar in som servervakt på någon server direkt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Om jag ska vara helt ärlig så tycker jag att den här servern har haft sin tid med Lall, jag tycker att den är lite för Lall på univ. Men det här är vad jag vill göra, jag vill göra unive till den bästa gratisservern och servern med minst regler att bryta och bryta. Och jag menar unive är redan den största servern i Sverige, men som sagt, jag vill göra servern till den friaste och med minst regelbrytare. Och varför jag personligen känner mig som en servervakt är för att jag känner rp och har varit där ett tag. Jag har spelat på andra servrar där jag var sv men det var ett tag sedan. Jag vill också såklart hjälpa llalers och de som inte känner till rp att läka och lära sig mer om rp och hjälpa de som också lallar genom att säga att Lalling har fel. Så när lata människor och regler bryter mot reglerna och slappnar av förstår de förmodligen inte vad som kommer att hända när de mörknar en gång och så plötsligt vill de spela unive kanske för att några av deras vänner som spelat unive börjar spela. Men så är de mörklagda så att de inte kan köra, och det är de saker som jag vill hjälpa lata och regler så att de inte gör det första misstaget.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag skulle säga att missbruk och korruption som servervakt är när man använder sina kunskaper/talanger för sig själv så att man bara hjälper sig själv i en situation där man till exempel skulle ha dött. Och du kan berätta mycket om övergrepp om det, som att två personer blir beroende och dör, den ena är din vän, den andra är din vänrealistiskt sett missbrukar du det. Ett exempel Om du blir skjuten i en situation där du borde vara död och du skjuter dig själv är det övergrepp.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig annars blir du automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka