Accepterad bictorchalabaala | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bictorchalabaala

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Genti

Vad är ditt discord namn? mr_g1051

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucky Luciano är 29 år gammal och kommer ifrån Kosovo . Lucky bodde i Kosovo tills att han blev 8 år gammal sedan flyttade han till Sverige och började på ett nytt kapitel i livet. Lucku började på en skola i Växjö , tiden i skolan var bra han träffade mycket kompisar och lärde sig mycket om det
svenska samhället. När Lucky gick ur grundskolan och skulle börja på ett gymnasium i Växjö . Han hade svårt att välja, men han hade även svårt att komma in på någon linje för att han hade 10 merit poäng.
Lucky kom tillslut aldrig in på ett gymansium och började känna sig utanför, han träffade då nya vänner i centrum i Växjö . Det Lucky inte viste då var att han träffade väldigt skumma människor, och dessa människorna höll på med droger och kriminalitet. Mohamed vill inte hålla på med kriminalitet men han har inget jobb och går inte i skolan så på något sätt måste han få pengar tänker han. Han blir frågad om han kan köra en
vespan ifrån ett ställe till ett annat ställe och då skulle han få 2600 kr, MEN bara om han inte kollade vad som fanns i vespan Lucky gjorde vad han blev tillsagd och körde moppen till ett skogsdunge där han ställde av moppen och gick den korta biten till baka till centrum. Där träffade Lucky upp vännerna och han fick sina 2600kr . Lucky fortsatte att göra små saker åt hans vänner och fick alltid en liten betalning för det han gjorde. Men sista gången han gjorde det så stod polisen gömma i ett par buskar och hoppade ut
och grep Lucky . Lucky blev för till häktet och blev senare dömt och fick beta stora böter. Efter detta slutade Lucky helt och levde under radarna i flera år. Han jobbade på subway men även

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till mycket då jag har erfaranheter i rp. Har läst alla regler och förstått de bra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte ska gå för att vinna varje scenario och göra så att det är kul för båda parterna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst på men jag har också erfarenhet av andra servrar. Tex på regler finns det vdm, rdm, nlr, Fear rp.a Vdm är veichledeathdamage det är när någon kör över dig och dödar dig med ett fordon utan anledning. rdm är när någon dödar dig utan anledning. nlr är när du dött och du kommer ihåg vad som hände innan du dog. fear rp är att du ska värna om ditt liv om nån riktar ett vapen mot dig och du bara springer

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört massa serverar tex som trakten ortenwave centic och resten är amerikanska servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tror att jag kan tillföra bra rp trots min unga ålder, allt jag ber om är en chans.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka