Nekad Bictor69 | Whitelist ansökning [Dreamer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bictor69

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199100215988

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor Westlund

Vad är ditt discord namn? Vicke #5922

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Victor Westerland är en kille som är 21 år gammal och ska fylla 22 år den 22 mars. Victor hade en väldigt svår uppväxt , ute på landet han borde på en bondgård med hans mamma, pappa och sina två lilla syskon. Han slet hela dagarna för att kunna bli klar med sitt arbete och få den där lilla godis påsen. Men när Victor var ungefär 13 år gammal så dog ett av hans syskon. Hon var ute och och badade men sin syster och sina två tjej kompisar när en syster drunkna. Och alla dom tre andra barnen fick panik och ropade på hjälp. Som tur var var det en man som var lite längre bakom. Mannen sprang till dom tre barnen och frågade om vad som hade hänt, då sa flickorna min min kompis har drunknat ni måste hjälpa. Mannen fick upp ena lilla systern men det var för sent. Hon var helt vit i hansiktet och då insåg mannen att det var för sent. Nästan två år senare så flyttade Victor till en stad och levde där men hans familj, och där vart alt bra han behövde inte kämpa för att få den där lila godispåsen den fick han varje lördag.

Victor han kan bli lät arg om folk i hans när het pratar dålig om han familj, för då börjar han tänka tillbaka hur det var ute på landet. Han blir lätt glad om nån typ säger ett skämt eller om han får åka med en riktigt snygg bil.

Victor´s intresse är att hålla på med bilar typ som att sladda fixa motor och allt som innehåller att fixa bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att denna server passar mig perfekt, vill ta min spelupplevelse till en annan nivå. Jag har massor av erfarenhet av andra servrar. Jag har läst reglerna. För att jag ska förbättra min rp läser jag andra servras regler, det brukar finnas tipps där om hur man kan ta rp till en högre nivå. Jag vill även ansöka till gäng för att utföra rån osv. Mitt största intresse är att titta på filmer/dokumentärer om smarta tjuvar som utför rån och liknande. Och det som skulle vara ännu roligare är att utföra det dem gör fast i ett spel. Serien "lupin" är en av mina favorit serier då tjuven han smarta tekniker. Jag vill använda hans ideer och göra dem i spelet.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att denna server passar mig perfekt, vill ta min spelupplevelse till en annan nivå. till skillnad från andra servrar har denna bästa rpet. Har spelat andra servrar som SNöstadenoch swedish knight. Men denna är oslagbar.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden genom att en vän tipsade mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Vill göra denna server lite roligare genom att utföra roliga scenarion. Vill sprida lite glädje genom att få folk att skratta. finns många i servern som bara tänker på deras bästa vilket jag inte gör.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara på multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka