Bictor69 | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bictor69

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
4
Ange ditt födelsedatum: 22 Mars 2006

Vad heter du på discord? Vicke #5922

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? mellan 500 till 900

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Ja minst 2 timmar

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer var inne typ 2 till 5

Hur många timmar har du på FiveM? Mellan 500 till 900

Vad heter du? Victor Westerland

Hur gammal är du? 21

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? För att jag tycker om att hjälpa till. Och att jag kommer att sköta mitt jobb som vakt.

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? För att jag kommer att sköta mitt jobb som vakt jag kommer åka på alla larm jag får.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Nej jag har inga.

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Man ska betesäng bra i radion inte typ skrika och grejer man ska vara lugn hela tiden.

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? Man ska bete sig bra bland allmänheten man ska var trevlig hela tiden. och man ska inte använda vapnen om det inte är nödläge.

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) För så kan man gå ditt och säga att lägga ner kniven och om han inte lyssnar så tar man teasern och sen så sätter man dom i handbojor och vättar på polis.

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) Man går ditt och tar bort personen efter det så ringer man polis och håller det i en bra fas.

Har du några andra frågor? nej

Tillbaka