Nekad Bictor69 | Medlem ansökning [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bictor69

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199100215988

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor Westlund

Vad är ditt discord namn? Bictor #5922

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Ja han heter Victor Westerland han är 22 år gammal och gillar motorer och poliser när han var liten så drömde han om att bli polis och så kommer det bli tänker han hela tiden. Hans familj har sklit sig mamma och pappa men victor bor bara med Mamma för pappan är en alkis. Och hans syrra är riktigt bra på att laga mat så hon bor ju hemma med mamma å så man får go mat i magen. Han är väldigt klad och spralig av sig sällan arg.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill kunna höja min RP nivå och ha roligt som just medlem i denna stad. Vill gärna träffa på nya personer och det finns mer möjligheter som medlem. Jag vill också skaffa ett jobb som medlem för att man kan skaffa mycket mer roligare jobb som medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att denna server passar mig perfekt, vill ta min spelupplevelse till en annan nivå. till skillnad från andra servrar har denna bästa rpet. Har spelat andra servrar som SNöstadenoch swedish knight. Men denna är oslagbar.

Hur hittade du Unive? Jag hittade multistaden genom att en vän tipsade mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel hos er på unive är att ha roligt, skapa händelser som i sin tur att bli historia att titta tillbaka på i framtiden.
Utvecklas som rollspelare. skapa underhållande situationer för mig och för andra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är att skapa en nice rollspels miljö där jag kan känna att jag medför med bra, roligt och stabilt rollspelande.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka