Accepterad Bictor69 | Ban överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bictor69

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199100215988

Ditt Hex-ID: 110000143f242b4

Vad är din discord tagg? Vicke #5922

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? 50 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står för kriminell twt

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Asså jag vet inte helt ärligt jag har aldrig skrivit i Twitter jag fick reda på hur man skrevi suppoer fick jag reda på hur man skerv och d i Twitter idag. Så jag har inte kunnat skriva i Twitter, för jag har inte fattat hur man skrev där i jag trode det var skom blocket att man liksom skriver ./Tewitter men det var inte så och sen när jag gick in et var twt, så jag har inte kunnat skrivit något kriminelt i Twitter. Så det är helt omöjligt att jag har kunnat skriva i twt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några kompisar var uppe i Sandy med en Ford Bronco då det kommer upp att jag har blivit av stäng. Sen gick jag ut och in från Fivem och det fungerade inte. Sen så gick jag in i Support och fråga om dom viste och om de kunna hjälpa mig men de lära ha ett klipp tydligen. Sen så sa dom att twt betyder Twitter och då blev jag jätte skockad för jag hade ju liksom inte kunna skriva i twt för.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för jag hade ju inte kunna skriva i twt för men om jag hade gjort det så var det ju mitt fel å men jag är typ helt säker på att jag inte hade skrivit i twt det kan jag slå vad om 1m på. Så jag tyckte det var en felaktig ban och mitt fel om jag hade gjort det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag slog ner en person i fängelset för att han sa massa grejer att jag skulle slå ner han och att jag var så feg och massa mer. Sen så droppade droppen och jag slog ner han när han hade handbojor och jag ångrade det så sjukt mycket då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att jag bara hade låtit han säga massa skit och inte slå ner han alltså bara sikta i vad han sa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja jag vet inte faktist med det skulle väll vara att jag inte skriver i twt om kriminella saker.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka