Nekad Bictor08 | Ban Överklagan [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bictor08

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Bict0r08/

Ditt Hex-ID: 110000150ff16fa

Vad är din discord tagg? Lakritsungen#6336

Vem var det som bannade dig? oddieffs

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-19 150418.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att min kompis skrev olämpliga saker i discord chatten. Han skrev n-ordet i någon chatt medans jag var på toaletten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis bråkade och efter det så gick jag på toaletten. Då gick min kompis in på discord på min dator och spammade n-ordet i någon chat. När jag kom tillbaka så såg jag bara att jag hade blivit bannad för olämpligt innehåll i chatten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban men det har gått så pass lång tid nu så jag skulle vilja be om en andra chans och jag lovar att ha mer koll över min dator och vad som skrivs i chatten i framtiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad två gånger innan men det var så längesen att jag inte minns men jag kommer ihåg en. Det var typ när jag precis hade börjat med rp och inte var erfaren. Då körde jag ner från en liten bro och blev bannad i 1 timme. Jag tog såklart lärdom av det genom att aldrig göra så igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte låta min kompis få tillgång till min dator, jag skulle ha kunnat gått in i strömsparläge eller liknande, men jag var inte medveten av konsekvenserna av att lämna min dator obevakad till en arg kompis.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att som sagt inte lämna min dator obevakad. Det kommer inte ske igen, om jag skulle ha en kompis hemma och jag går ifrån min dator så ska jag se till att inget händer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Isakgurkan kan instämma på denna historia eftersom att han vet vem jag är, vi går i samma klass och han vet hela historian. Om ni ej tror mig så kan ni skicka ett pm till han. Tidigare följde jag reglerna väldigt tydligt eftersom att jag hade en ban på 6 månader.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka