Nekad Bictor | Medlem ansökning (grisen15)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bictor

Icke Medlem
Meddelanden
282
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198982507947

Vad är ditt namn i verkligheten? viktor lindholm

Vad är ditt discord namn? Bictor#4853

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter lars Gunnarson och kommer från en stökig turkisk familj med mycket våld. min karaktär är 21 år och är väldigt känslosam. han är även väldigt humör svängande och ger alltid tillbaka om någon gör något mot han. han är även väldigt intresserad av kriminella och dumheter även gillar han bilar och tjejer. han är även buddist och trogen till buddha. han är också väldigt intresserad av att få nya vänner hela tiden och träffa intresserade personer. specielt kriminella som han tycker är väldigt cola.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag kan bidra med seriös rp och bra stämning i staden

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? min kompis sa att jag borde testa det så gjorde det och tyckte det var kul så började spela och vill nu ta det till nästa nivå

Hur hittade du Unive? min kompis rekomenderade unive till mig för att det var en bra server

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att bli kriminell och bli gillad av alla runt om i staden och sedan att vara en troende gäng medlem.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli igenkänd och tex stor streamer eller stor inom staden

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? lite men om jag blir medlem här så kommer jag ändra på det

Tillbaka