Nekad Bictor | Ban Överklagan (waguchampangemode)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bictor

Icke Medlem
Meddelanden
282
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bictor08

Ditt Hex-ID: 76561198982507947

Vad är din discord tagg? bictor#4853

Vem var det som bannade dig? waguchampangemode

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag begick ett reglebrott genom att jag körde snabbt i stan efter att jag hade tvättat pengar och flydde från polisen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade vart och sålt weed och skulle sedan åka och tvätta, efter att jag hade tvättat klart så behövde jag snabbt ta miig därifrån då polisen kom, när jag väl hade kört ifrån polisen så fortsatte jag in i stan i en hög hastighet, sedan stannade jag vid banken och skulle lägga in mina pengar och det var då jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det var jag som gjorde ett mänskligt misstag som alla kan begå, men samtidigt så tycker jag att ni borde ha pratat med mig innan ni la denna ban då ni inte vet underlaget till varför jag kanske körde fort

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad tidigare men kommer dock inte ihåg varför, en sak jag dock kommer ihåg är att jag alltid lärt mig av mina bans och inte gjort om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde gjort annorlunda skulle kanske kunna vara att försöka att minska hastigheten efter att jag väl hade tappat polisen men jag visste inte riktigt ifall jag fortfarnde hade polisen eller inte efter mig, sedan kanske jag skulle kunnat försöka undvika allt från första början men tror det var lite svårt när polisen såg mig tvätta

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja förstår det till 100 procent

Tillbaka