Accepterad Bictor | Ansökan till Staff [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bictor

Icke Medlem
Meddelanden
282
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? viktor

Ditt discordnamn: Bictor#4853

Ange ditt födelsedatum 10 Oktober 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom att det verkar väldigt intressant och roligt. Jag tror att vara staff kommer öppna många dörrar för mig då jag troligtvis kommer kommer lära känna nya människor och lära mig nya saker som jag inte visste innan. Jag har inte varit staff innan, dock så har jag vänner som har varit det innan, vilket har gett mig lust och arbetsvilja att lägga ner tid på en ansökan och om blir blir staff så jag kan göra Unive till en säkrare och bättre plats för alla. Att vara staff på servern kommer också att underlätta arbetet för Philip då jag kan hjälpa folk som ställer frågor, men även kunna berätta och visa vad folk gjorde bra/dåligt så dem vet det till framöver. Jag kommer att kämpa hårt som staff för att kunna bevis för Philip att detta är ett arbetsområde jag verkligen brinner för! Vill även tillägga att jag är en person med stor engagemang och ett riktigt stort hjärta av godhet.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? minst 5 timmar om dagen

Måndag 15:00 till 21:30

Tisdag 15:00 till 21:30

Onsdag 14:30 till 22:00

Torsdag 16:00 till 22:00

Fredag 15:00 till 00:00+

under lov: 10:00 till 01:00

kommer såklart behöva ta lite pauser ibland men inte så långa isåfall!

Hur länge har du spelat på Unive? januari 01-2022 ända tills nu

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har inga tidigare erfarenheter som staff, men det var just därför jag ansökte, då det verkar som en riktigt rolig sak, och jag känner verkligen att jag kommer lägga allt som staff på servern.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Om jag skulle välja ett arbetsområde som jag inte särskilt skulle vilja jobba med måste jag ta “JOBB”. Varför? Jo jag tycker inte att detta arbetsområde verkar intressant och väljer hellre dem resterande arbetsområdena, men jag förstår fullt ut varför detta arbete finns eftersom att det betyder väldigt mycket för servern, när man har så pass många olika yrken.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka