Accepterad Bichis | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bichis

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer

Vad heter du på discord? Bichis

Ange ditt födelsedatum 4 Juli 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. jag går i skolan så mellan 18-02 på dagarna och såklart längre på helger

Hur länge har du varit medlem på Unive? 4-5 månade tror jag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/945371956612575243/1142581242110419046/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att hålla reda på servern, om jag tex står på piren och ser någon åka runt och lalla och bryter massa regler så är det mitt jobb att rensa i ordning, som servervakt har man ett ansvar att både straffa folk som bryter regler men det viktigaste, att lära ut hur man igentligen ska göra

Varför vill du bli servervakt på servern? för jag ser en hel del folk som lallar eller bryter regler och när man skriver en report så kanske inte alltid staffsen hinner svara innan lallaren byter till nästa offer, så tycker helt enkelt att man skulle behöva en servervakt eller staff näst intill överallt så folk kan bete sig och lära sig.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. om man tex bannar eller kickar någon för sitt eget eller någon annans bästa, som tex: jag och min kompis står och plockar droger så kommer det någon som ska råna oss, och medans dom börjar råna min kompis så kickar jag dom. Det är ett exempel. men såklart så finns det alltid fler sätt som att bara kicka eller banna folk för man tycker som är jobbiga eller bara för man kan inte heller är okej nån stans.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Anledning: Svarade bra på frågorna.

Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka