Accepterad Bibbo | Medlem ansökning (Vzlor)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bibbo

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198949780720/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albert

Vad är ditt discord namn? Bibbo#0051

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Björn Gran och har ursprung från Sverige och är 35 år gammal, Björn är en väldigt kunnig individ och gillar att skämta men samtidigt så är han en seriös person och har möjlighet att genomföra mycket svåra åtgärder, han är en professionell individ som är passionerad till sitt arbete och älskar att att bemöta nya människor. Han är en mycket social individ och är en allmänt intressant karaktär som har en lång och hemlig historia bakom sig. Han har bott i flertal städer men letar efter en stad där han kan permanent bosätta sig i. Han har haft en relativt bra barndom men gömmer en mörk hemlighet om hans bror som tyvärr inte längre är vid liv, Björns bror gick bort när Björn var 12 år gammal och var väldigt närstående. Han dog av gäng kriminella som dödade honom, man vet än idag inte varför de gick på honom men sedan den dagen har Björn varit mycket insatt i att hjälpa städer och bekämpa brottsligheten i städer. Björn har brunnit för blåljus personalen ända sedan dess. Björn är en väldigt tålig individ som kan hantera svåra situationer där han inte känner sig bekväm, han vill utmana sig själv och vill upptäcka något nytt varenda dag. Därför passar polisyrket just honom. Jag skulle beskriva Björn som rätt så dominant och envis men även lite bitter. Hans jargong med andra människor är mycket speciell då han kan uppfattas rätt så dryg då han gillar att provocera och skämta med irriterande folk. Björn är som ett riskorn bland hö, det är mycket svårt att hitta en sådan unik skapelse någon annan stans.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en person som är mycket skicklig på att rollspela och jag har gjort det förut med rätt så mycket erfarenhet och jag kan bidra till att förstärka serverns rollspel och massor av mera, jag anser att jag kan hjälpa till att utveckla och förbättra servern. Jag följer alltid reglerna i en server och skulle inte bryta mot någon av de, om jag skulle upptäcka någon som bryter starkt mot reglerna skulle jag omedelbart rapportera individen. Jag skulle aldrig gå ut ur karaktär och rädda situationer då det behövs för att inte förstöra ett pågående rollspel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till vädligt mycket. Bland annat en bättre RP nivå. Mitt mål är att ha kul och samtidigt själv sprida lite skratt till andra och sprida mitt rykte vidare i staden, jag vill vara någon personer uppskattar och därför siktar jag mot att utföra tjänster som kanske gör omtyckt. Planen är att Björn ska arbeta för polismyndigheten men det är ännu oklart. Målet med min karaktär är även att bidra till en bättre RP i servern, det är redan en extrem nivå på RPn men det går att förbättras!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man gör det roligt för båda parterna. Även om du ser du kan vinna ett pågående scenario väljer du istället att låta den vinna. Vi säger att du blir jagad av polisen, väljer du att låta polisen vinna.

Hur hittade du Unive? Via en kompis.

Tillbaka