Nekad Bibban | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bibban

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? Bibban

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Jonsson han är 25år och är uppväxt på Gotland. Som ung var Alex väldigt mobbad och hade de tufft i skolan han jobba hårt för att klara av allt skolarbete och kunna stå emot alla mobbare. Alex var väldigt stark inombords och tog allt skit han fick. Alex är uppvuxen med Mamma Malin, Alex pappa flyttade när han var 4år. Alex har varit väldigt ledsen över de och mått väldigt dåligt för han aldrig fick träffa sin pappa. Under senare dagar så har Alex hamnat lite i en egen bubbla och stått och becknat lite på något hörn sådär. Alex största intreese är bilar mecka o sälja o köpa bilar de har han under hela uppväxten gjort själv i garaget.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en Medel RP men kommer alltid göra mitt bästa för att de ska bli så bra för alla parter i rolespelet. Jag kommer också bidra med en bra och rolig rp samt vara social av mig och hänga o snacka med mycket människor o lära känna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för att vinna ett scenario utan se till att motparten får vinna scenariot så de även blir kul för hen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja har läst alla regler och förstår dom ett exempel är Vdm man får inte använda sitt fordon som ett vapen Samt RDM man ska inte döda någon utan anledning de ska vara en bra anledning till att man tar någons liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rpa här på Unive förut väldigt mycket men sen tog jag en pause o nu är jag tillbaka här :)

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej ett lycka till :)

Nekad, utveckla Berätta om din karaktär. du får ansöka igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka