Nekad Biban | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Biban

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Vcballe/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonatan

Vad är ditt discord namn? Biban#6969

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anwar Ardalan och är 21 år gammal
Anwar har haft en tuff uppväxt och har levt ett liv med med en mamma som jobbat hårt för att kunna överleva med lilla Anwar
Anwar och hans mamma kommer ifrån Mexico Anwar jag vart inblandat i mycket kriminalitet och gjort mycket hämskt. Många motståndare har funnits under vägen. Men nu har Anwar flyttat där ifrån för att leva ett ike kriminellt liv och börja på ett riktigt jobb.
Anwar har starka åsikter om mycket saker och skulle tycka att andra som säger saker som Anwar inte tror, de är fel Anwar har rätt i allt o h kommer alltid ha rätt.
Men man säger ju att om man är inne i kriminalitet så kommer man aldrig ut Men de ska Anwar försöka motbevisa.
Anwar största intresse är bilar, att bara ha en bil de är inget Anwar har, men de kan ställa till med problem när Anwar inte har så mycket pengar.
Försöker att vara snäll och skaffa vänner har Anwar tufft med, Specielt när han levt ensam utan vänner i nästan hela sitt liv.
Anwar gillar också att åka o kolla på andras bilar och vad folk har lyckats att göra med bilen, det älskar Anwar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat nu på Unive ett tag och jag älskar servern och nu vill jag vara medlem sån att jag kan bara ta saker till nästa nivå som att vara kriminell. Jag sköter mig jätte bra och RPar jätte bra, folk inne i servern tycker om mig och dom säger alltid att jag är jätte trevlig .

Vad kan du bidra med till serverns RP? En rolig och bra karaktär som kommer rollspela till 100%. Jag är väldigt seriös när det kommer till rp. Jag kommer bidra med många bra och roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för makt och pengar och du ska inte vinna hela tiden och ta emot en förlust i livet.

Hur hittade du Unive? Min polare har kört här lite och rekomendera servern för ett tag sedan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka