Accepterad Bianca | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bianca

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Malin

Vad är ditt discord namn? Bianca#8198

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bianca Arle hon är 25 år. Hon är nygift med Bengt Arle. Hon är nyinflyttad till staden och är nyfiken på vad staden har att erbjuda. Bianca är en social tjej som lätt får nya vänner. Hon kommer från Italien från början och har en tvillingsyster som heter Naïma som hon har flyttat med till Sverige när dom va yngre. Dom flyttade från Italien för hennes familj va kaos, hennes pappa är maffia och hennes mamma dog när Bianca va ung. Bianca blev indragen i hennes pappas liv och har därför flyttat från Italien för att komma ifrån det kriminella livet. När hon väl träffade Bengt så blev hon kär i första ögonkastet och dom gifte sig bara efter några månader. Det visa sig att Bengt också är kriminell och Bianca har börjat glida in på samma spår igen. Men annars är Bianca en genom go och sprallig tjej som blir omtyckt av dom flesta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Social RP med många roliga scenarion, hjälpa till att utveckla rpn till bästa förmåga.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag tolkar frågan rätt så tycker jag att jag inte alltid behöver vinna ett scenario, även motparten ska kunna vinna för scenariot och RPn skull.

Hur hittade du Unive? Vänner.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta den, lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka