Nekad biakugan97 | Medlem ansökning [BABO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

biakugan97

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hakim

Vad är ditt discord namn? Troru

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 1997

Berätta om din karaktär. Charly Svensson, 26.
På dagen är Charly en förtjusande och övertygande säljare. Hans intelligens och charm gör honom till en mästare på att sälja nästan vad som helst till vem som helst. Han är en perfektionist när det gäller att nå sina försäljningsmål och är inte rädd för att ta risker för att lyckas. Hans passion för bilar kommer till uttryck när han diskuterar tekniska detaljer och designfinesser med sina kunder.
Men när natten faller tar Charly på sig en helt annan roll. Han förvandlas till en kall, beräknande och skicklig kriminell. Trots sin välvillighet och rättvisa principer är han inte främmande för att begå brott för sin egen vinning. Han har ett strikt moraliskt kodex och skadar inte oskyldiga, men han är inte heller rädd för att ta risker eller att använda våld om det krävs för att uppnå sina mål.
Charlys intelligens är hans främsta tillgång och han använder den för att planera och genomföra sina kriminella aktiviteter med precision och effektivitet. Han är en mästare på att läsa människor och situationer, vilket gör honom till en formidabel motståndare för både lagens lång arm och andra kriminella element.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är villig att spela med på mer eller mindre alla scenarios, för en rolig stund för alla. En aktiv och mogen spelare med flera års RP i säcken.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Mer eller mindre spela med, tex om jag skulle vara en gisslan i ett rån så lyder jag rånarna och det blir i sig motpartens vinst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och försått serverns regler. Meta är viktigt, powergaming, fear RP (ser min rp som det riktiga livet). RDM och VDM är absolut förbjudet. Finns givetvis massa andra regler men kortfattat upplever jag dom som viktigast för en rolig spelupplevelse för alla!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, men inte i GTA.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Aktiv gamer som är ute efter andra spel, mycket jobb hemma på sistone och hade velat vara med i denna server!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!
:unive:

Nekad pga måste träna på grundreglerna. Du kan ansöka igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka