Accepterad beyi | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

beyi

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benyamin

Vad är ditt discord namn? beyi#1342

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ben Eriksson Han är 22 år gammal och har det ganska svårt med den sociala delen av livet han har aldrig haft några riktiga vänner på det sättet men han håller äntligen på att vända sitt liv runt. Han har träffat vänner och skaffat sig en tjej och mår äntligen bättre i livet. han har agrotions problem och är lite av en bråkstake och kan lätt bli irriterad och förbannad. han har haft problem med alkohol och droger innan men han har varit nykter i 2 och ett halvt år och drog fri i 4 år. Han är väldigt ambitiös och väldigt pratsam. Några av hans mål i livet är att få ett bra jobb och lyckas i livet och i slut ändan att äga ett jätte fint stort hus och en fin bil mer några miljoner på kontot och bli av med sitt spelberoende. Han har redan börjat med att bygga sin framtid och han har börjat söka flera jobb och håller på att spara pengar i ett spar konto så han kan förgylla sina drömmar och lite till. Han är väldigt motiverad och jobbar hårt med dom grejer han gör tillexepel håller han på med flera projekt som att bygga en projekt bil och en projekt moped och samlar lite pengar här och där. och där och med håller hann på att vända runt livet till det goda.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En roligare upplevelse i GTA RP med att spela seriös RP och att ha sympati till andra spelare och göra ett scenario roligare igenom att inkludera båda eller flera spelare så det ska bli så kul som möjligt för alla spelare i ett scenario. och att vara så seriös som möjligt i alla olika scenario

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du ska försöka få det att bli roligt för både spelarena och när du spelar spelar du inte bara för dig själv att det ska vara kul på både sidorna av datorskärmarna så att du inte har det jätte kul medans andra spelare tycker det är tråkigt eller inte kul. så med andra ord att alla spelare hittar ett nöje i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Jag har sett olika folk köra det och olika vänner som kör det och det verkar kul och då prövade jag det utan White list och verkade kul så nu är jag här i hopp att få whitelist så att jag kan ta det till nästa nivå på unive rp:

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka