Accepterad beygoi | Ban överklagan (Quirkz303)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

beygoi

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Användarnamn: beygoi

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/jahoppdevadet/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Plåtslagarn

Vad är din discord tagg? #1111

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "Greenzone abuse"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag åkte runt i gz medans jag blev jagad av rånare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade stannat min cykel på parkeringen på torget. De stannade bilen vid mig och sa "Hoppa in i bilen eller få en flygbiljett". Jag hoppade in i bilen eftersom jag förstod att jag hade faktiskt campat en del i gz. Kort där efter så stannar polisen dem och säger att de inte kan snacka om ett scenario i OOC. Det är Failrp för rånarna. Jag fick gå ut ur bilen av polisen och gick sedan där ifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag antar att det var jag som gjorde fel. Att åka in i gz var inte menat egentligen, tänkte bara köra igenom. Inget jag kommer göra igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den första bannen var en missförståelse. Andra hände igår då jag och en polare plocka tydligen upp någon i gz, och blev bannade. (Det var min kompis som körde bilen). Har lärt mig att inte själv plocka upp någon i gz. Men denna bannen har jag lärt mig något nytt av. Förlåt som sagt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte campat lika mycket. Hade egentligen inte så mycket att förlora, så skulle bara hoppat in i bilen från första början. Ska inte ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte campa i gz utan kanske bara åka igenom som jag hade tänkt från första början. Det breakar väll rp:et.

Skulle hemskt gärna vilja bli unbannad. Somamrlovet är snart slut å så, så vill köra på servern så mycket som möjligt.
Tack för ni läste.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka