Nekad betttoonggg421 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

betttoonggg421

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199302483161/

Ditt Hex-ID: steam:110000150009cd9

Vad är din discord tagg? betttoonggg421

Vem var det som bannade dig? eddie

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-02 001753.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då regelbrott är ban och jag gjorde fel. Jag fear rpa och jag något skämmigt som jag ej borde gjort. Jag tror staffsen valde att banna mig då jag Fear rpa och det är nu då regelbrott att Fear rpa. Det stor på reglerna tydligt och ni har skrivit ut det fler tals gånger därför tror jag att jag blev bannad av staffsen. Väldigt dumt av mig erkänner det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Yes. Det var så här att jag var i skottlossning med gänget. Jag hoppa ut sedan körde mitt gäng ifrån mig och då är jag själv dem kör efter dem som börja skjuta. Dem började skjuta från ingen stans sedan springer jag ditt och jag ser alla i mitt gäng döda jag vill inte starta en skottlossning med dem och vill ta mina gängmedlemmar till sjukhuset. Sedan ser jag en och jag jag rikta mot han trodde de va en person. Sedan tar han upp vapen typ samtidigt och då sköt jag han sedan sköt en annan kille mig i benet såg inte han sen rikta han sen när han la ner vapnet då sköt jag han. Väldigt dumt. Sen blev jag skjuten av nån annnan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var ej en felaktigt ban. Detta var då 100% giltig ban och jag erkänner till det jag gjort. Regelbrott är ban och regler är regler som visa staffs säger. Så jag erkänner att detta är en Giltig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare bans så som tjuvat bil i torget osv. Jag har tidigare bans. Vet ej om alla men vet att jag har tidigare bans då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde bara låtit han robba mig så skulle jag kanske levt och inte varit död. Det borde jag gjort det farligaste som skulle nu då hända är att jag torskar ett vapen som inte är värd så mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig en hel del. Jag förstår värför jag vart bannad och jag ber mycket om ursäkt. Detta ska ej ske igen eddie. Jag ska försöka hålla mig lojal till den specifika regleln. Samt dem andra såklart men är bannad pga av att jag brutit mot denna regel därför ska jag hålla koll på denna regeln och dem andra såklart.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka