- Meddelanden
- 184
- Reaction score
- 15
Användarnamn: Bettan
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Monkey club
Vad heter du IRL? Gustav
Hur gammal är du? 16
Hur många timmar har du på Fivem? 700+
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef över det jobbet för att jag vill ha någonstans jag kan hålla hus om dagarna och något roligt att göra. Det skulle vara en dröm att få driva den största cluben i staden och att styra feta fester med många erbjudande och event. Det skulle vara skoj att styra över clubben och få bestämma själv hur festerna ska se ut.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som chef över klubben tidigare det gick väldigt bra då och jag hade många fester där det kom 15+ personer på varje fest.
Berskiv din karaktär? Det är en karaktär som heter Fernando Riques och han har levt med sin mamma och pappa tills en dag då dom båda gick bort i en bilkrock. Efter den händelsen har han varit en väldigt framgångsrik affärsman med många erfarenheter i livet.
Hur ofta kommer du vara inne? kommer vara inne 2 timmar om dagen om inte mer
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Monkey club
Vad heter du IRL? Gustav
Hur gammal är du? 16
Hur många timmar har du på Fivem? 700+
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef över det jobbet för att jag vill ha någonstans jag kan hålla hus om dagarna och något roligt att göra. Det skulle vara en dröm att få driva den största cluben i staden och att styra feta fester med många erbjudande och event. Det skulle vara skoj att styra över clubben och få bestämma själv hur festerna ska se ut.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som chef över klubben tidigare det gick väldigt bra då och jag hade många fester där det kom 15+ personer på varje fest.
Berskiv din karaktär? Det är en karaktär som heter Fernando Riques och han har levt med sin mamma och pappa tills en dag då dom båda gick bort i en bilkrock. Efter den händelsen har han varit en väldigt framgångsrik affärsman med många erfarenheter i livet.
Hur ofta kommer du vara inne? kommer vara inne 2 timmar om dagen om inte mer
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej
Har du läst våra Regler? ja