Accepterad Bettan | Chef-jobb ansökan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bettan

Icke Medlem
Meddelanden
184
Reaction score
15
Användarnamn: Bettan

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Chef för mekonomen

Vad heter du IRL? Gustav

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? 700

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har haft ett intresse inom bilar ett väldigt bra tag nu och det skulle vara en ära att få vara chef för det störta bilmekaniker företaget i staden. Jag vill även bli chef för att det skulle vara roligt att skapa många jobbmöjligheter för nyanlända till staden så att man kan få sitt första fordon och att skapa sig erfarenheter inom stadens bilmekaniker. Jag har även velat bli en chef över något sorts företag som tar hand om fordon som t.ex falck, mekonomen. Det har inte funnits denna möjlighet på länge och därför känner jag nu för att detta är den perfekta tiden att få ta tag i mina drömmar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som mekaniker för falck tidigare och känner nu att det skulle vara extremt roligt att få styra och ställa över det andra bilmekaniker jobbet i staden. Jag har även bra koll på hur det fungerar på att styra företag och vet hur man ska göra för att ha en framgångsrik firma.

Berskiv din karaktär? Min karaktär hete Fernando Riques och är en grabb på 24 år som är riktigt trevlig. När han var liten så lämnade hans föräldrar honom och han har därför varit rätt så ensam och har därför funnit sig vänner osv i arbetslivet och lever nu lyckligt. Han har det riktigt bra och lever just nu i ett fint hus med många fina bilar.

Hur ofta kommer du vara inne? 2-5 timmar om dagen beroende på om jag har skola att göra hemma eller ej.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej, kommer aldrig göra

Har du läst våra Regler? Japp!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka