Accepterad betsludde | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

betsludde

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199016805209/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig svensson

Vad är ditt discord namn? Ludde.#6619

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2006

Berätta om din karaktär. greger eriksson heter min karaktär han är 22 år gammal och bott i Sverige i hela sitt liv. Han har aldrig begått något brott i hela sitt liv. Han har också vuxit upp i en väldigt rik familj men aldrig haft några jobb men han drömmer om att bli polis eller ambulansförare. Men tyvärr dog min mamma när jag var väldigt ung så jag pappa och min bror har levt själva nästan hela min barndom. Min pappa var också polischef och min mamma pluggade till att bli ambulansförare tills hon dog. Mamma höll på med mycket aktier så det var därifrån vi ficka alla pengar så vi kunde fortsätta leva bra,

Varför ska just du bli whitelistad? Som whitelistad kommer jag bidra med roliga och bra rp scenarion först och främst! Med whitelist rollen kan jag skapa ännu roligare scenarion och jag kan till och med börja jobba med några whitelistade jobb.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är den enda server jag spelar på och jag ska sträva efter att komma så långt möjligt och då behöver jag whitelist till att börja med.

Hur hittade du Unive? av kompisar

Vad har du för mål med ditt rollspel? Det jag strävar efter är att skapa scenarion som gör mig och andra nöjda. Det ska vara kul att rpa och det ska inte handla om att bli störst i staden och ha mest pengar och sånt!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej har aldrig gjort och kommer aldrig göra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka