Nekad Beta.#2123 | Medlem ansökning [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Beta.#2123

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad är ditt discord namn? Beta.#2123

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter kalle svensson, han är 22 år gammal. han är en ny grabb i stan och han gillar: monster och sprite, och hans favorit mat är: grovestreets pizza, Kalle är personen som är ganska tyst men han börjar prata lite mer nu. kalle vill försöka kunna jobba på grovestreets pizzeria. kalle har en lille brorsa som heter Erik Svensson som är 15 år gammal, Kalle och Erik vill va på varandras sida för evigt, men Kalles historia börjar nu. Kalle är en blyg person som inte gillar snacka med många personer men han är ju ny till servern/stan och han börjar blygt men vi får se hur det går för han i framtiden, Kalle vill jobba som pizza bagare men han vill också jobba med bilar, Kalle har ett bil intresse men han kan inte super mycket om bilar. Kalles liv blev kaos september den 16 2015, Kalle va hemma hos sig med Erik och chilla i soffan men från ingenstans fick han ett tramatiskt telefon samtal om att han föräldrar hade dött i en bil krock, Kalle blev så deprimerad så han tänkte på att ta hans liv men Erik va på Kalles sida hela tiden så Kalle inte kunde Kalle kunde ta hans liv. Kalle inte fatta hur allt hände men några dagar efter krocken fick han ett samtal av sos/sjukhuset om att allt hände för att han pappa va full och körde bilen. (kalles och Eriks föräldrar va på en fest och blev fulla)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra rp och försöka att hjälpa dem som är nya till fivem som inte riktigt har lärt sig att rpa en som bara typ hänger på piren och inte pratar efter som att Unive är en server med bra rp och eftersom att Unive är en server med bra rp så kan jag också lära mig mer rp och och när min rp har blivit mer utveklad så kan jag hjälpa fler personer med deras rp så den blir bättre.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda parterna i ett scenario t.ex ett butiksrån ska tycka att det är roligt. Man ska inte bara spela för att vinna utan också göra det roligt för motparten och ge de en chans i rpn. Man ska såklart också hålla en seriös rp nivå utan lall så att båda parterna har så roligt som möjligt när de rpar.

Hur hittade du Unive? På fivem listan för 2 år sedan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka