BessanIsThick | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DunderBessan_

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? Benjamin

Hur gammal är du? 16 är 04:a ska fylla 17

Hur många timmar har du på Fivem? 370+ timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag är väldigt intresserad av båtar, och så vill jag att Båtbolaget ska utvecklas så mycket som det går. Jag ska göra allt i min värd för att så många som möjligt ska komma och köpa en båt/jetski, mm. Jag vill även träffa nya människor som också är intresserade av båtar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inga erfarenheter med båtbolaget fast jag har jobbat på många andra jobb. Jag har varit sedan tidigare på Vianor, Brittas, Securitas, Autoexperten och Post nord. Men jag känner att det kommer vara ungefär lika som Brittas.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Erik Nilsson och är 21 år. Erik har haft en väldigt jobbig
t uppväxt där hans föräldrar skilde sig vid 13 års ålder och då valde Erik att bli hemlös för att han inte orkade med att bara vara med en av sina föräldrar samtidigt. Hans mamma var den som var mest orolig om han så hon gjorde en hitte annons på honom där den som hittade honom skulle få 100k. Polisen hittade Erik utanför ett Ica Maxi där han satt och tiggde mat och pengar. Polisen frågade varför han rymde hemifrån. Då sa han bara att han mådde dåligt för att dom skilde sig ifrån varandra och han inte ville vara hos hans föräldrar varannan vecka. Så han valde att bo hos en foster familj där han blev illa behandlad och sedan när han blev 18 år så flyttade han till en lägenhet och träffade Bosse Bäring och Marko Svensson. Han har även gillat båtar sedan han var liten och han har börjat göra så att dom två har börjat gilla båtor och jetskis mer och mer.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag, mellan 7-12 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, jag skulle fortsätta jobba på Vianor av att jag gillar den här servern mest av allt!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka