Nekad BessanIsThick | Ban överklagan (shlajfer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DunderBessan_

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199088254242/

Ditt Hex-ID: 1100001433bbd22

Vad är din discord tagg? DunderBessan#9931

Vem var det som bannade dig? Ovve

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM, bryter sig in på polisstationen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror eller jag vet att dom bannade mig för att jag rdmade en polis men det största orsaken var till att jag bröt mig in i polisstationen mitt på dagen när det var mycket folk som var vakna. Men även att det händer nästan aldrig att någon bara går in i polisstationen med en kniv går sedan direkt in i omklädningsrummet och kniv hugger en polis, fast polis är helt oskyldig. Det tror jag var anledningen till varför dom bannade mig för. Jag förstår själv att dom bannade mig av att det var det dummaste man kunnat gjort och jag ska aldrig mer lyssna på mina polare för att dom sänker min rp nivå av att dom säger saker jag ska göra. Men sedan den dagen så har jag aldrig mer lyssnat på dom om mina dumma planer som bara drabbar mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja, jag var vid torget mitt på dagen och hade det väldigt tråkigt och mina polare sa att jag skulle gå in på polisstationen och då var jag så dum att jag gjorde det. Jag tänkte inte så långt att jag skulle bli permabannad eller så. Men direkt efter jag dödade polisen så gick han in i support och visade klippet och då skrev en staff till mig att jag skulle komma in omgående och jag valde att inte göra det dels för att jag pratade med mina polare och för att jag visste att jag skulle hamna i trubbel av det jag gjorde. Och efter jag gjorde det så kände jag mig jävligt dum, och jag ångrar mig som fan att jag gjorde det. Och att jag fick så mycket grupptryck mot mig och valde att göra som dom säger och inte säga emot dom att jag inte vill det för att jag bara kommer hamna i trubbel och göra så att alla ska få såna dåliga åsikter om min rp nivå och att ingen kommer vilja ha mig som arbetare efter den händelsen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var såklart en ban som var rätt och det var bra att dom gav mig permaban så jag behöver skriva en bra ban överklagan så att jag ska verkligen kunna visa att jag gjorde fel och att jag ber så mycket om ursäkt och att det aldrig kommer hända igen. Jag brinner verkligen för fivem sedan jag började med det i januari i år, och kommer alltid göra det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns ingen för det var så länge sedan jag blev permabannad, men tror att dom flesta var felaktiga. Men dej bannen som var var rätt, fick jag stå för mitt kast och vänta ut tiden. Och då hade jag även en väldigt dålig rp nivå fast medans tiden gått så har jag spelat på andra servrar och höjt min rp nivå rejält och jag skulle gärna vilja kunna spela på denna server. För det var denna server jag gillat mest under min tid på fivem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde gjort annorlunda är att jag inte skulle gått in på polisstationen och haft en kniv på mig och knivt huggit en polis. Och istället försöka utveckla min rp genom att köra mer och läsa alla regler noggrant så jag kunde utveckla rp nivån genom så och inte att bli bannad och spela på någon annan server och utvecklat det på detta sätt. Det jag kunde gjort istället är att jag kunde ha sökt till ett jobb som jag faktiskt gillar och tycker är kul som Vianor som jag jobbat på tidigare eller kanske testa på att vara polis av att jag har hört av flera på denna server att polisyrket är riktigt skoj.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att det är aldrig värt att hålla på och lalla för att det går bara dåligt i slut ändan fast det ibland kan vara kul att göra det. Och jag skulle verkligen vilja komma tillbaka till denna server för jag skulle vilja visa mitt riktiga jag och visa att min rp nivå har utvecklats under tiden jag varit bannad. Och med att min rp nivå har höjt så skulle jag vilja skapa roliga scenarion som inte rdm eller knivhugga någon polis eller göra något som är emot reglerna på denna server. Under tiden jag har varit permabannad så har jag även läst igenom reglerna flera gånger så att jag ska kunna dom i huvudet, och att jag inte ska göra något så dumt av att det var bara jag som drabbades och inte mina polare. Jag har även insett att dom jag pratade med då har väldigt dålig rp och jag skulle vilja visa att jag har mycket bättre rp än dom som jag pratade med, och även visa att jag kan spela på en server med bra rp nivå. Av att det var på denna server jag började spela på och har gillat sedan start. Så jag skulle verkligen vilja visa mitt sanna jag och visa att min rpa har utvecklats riktigt mycket under tiden jag varit permanent bannad. Hoppas jag kan få komma tillbaka och träffa mina polare som faktiskt kan rpa och verkligen brinner för det som jag. :) Den här bannen har även utvecklats genom att jag fick denna ban och verkligen insett vad som kommer hända när man inte sköter sig på en server. Och att när jag lallar så kommer säkert någon annan också börja med det och till slut kommer alla börja göra det och då kommer rp nivån bli svin dålig. Så det är alltid rätt av staffsen att banna mycket så att folk ska kunna inse att dom gjort fel och att dom behöver fixa upp rp nivån så att man inte blir bannad mer. Och istället göra så att server kan bli en av dom mest seriösa servrar i Sverige.Så att fler och fler ska komma till denna server som har en bra rp nivå och bara göra så att servern växer och växer. Jag ska även tänka på att jag alltid ska tänka flera steg längre än att bara göra saker utan att tänka på vad som kommer hända efter jag gjort en sak som inte är det bästa att göra. Och jag har märkt av att det här är en seriös server så har många någon app som spelar in sitt game play så ifall någon skulle göra fel som jag gjorde så går nästan alla in i support och visar det för dom så att man får bort alla lallare som bryter mot reglerna på servern. Så jag hoppas verkligen att jag får komma tillbaka till denna server som sagt så är detta min favorit server att spela på och att jag ber så mycket om ursäkt om det jag gjort och att det kommer aldrig hända igen för att jag ångrar mig så himla mycket om det jag gjorde. Ha en fortsatt trevlig dag:)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka