Nekad BessanIsThick | Ban överklagan [gita]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DunderBessan_

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
13
Länk till din steam profil: hhtps://steamcommunity.com/profiles/bessan.zetterholm

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: mellan 16-17 tiden igår

Vad är din discord tagg? SaltaELivet#9931

Vem var det som bannade dig? Vet inte

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står bara det här: Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: FailRP, FearRP ~Ax3l. Återstår: 6 dagar 0 timmar 4 minuter Vill du överklaga din avstängning? Inget annat

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Nog för att jag tog en bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag tog en bil och körde iväg sedan kom en kille och dödade mig och sedan efter jag väntat ut dom 10 minutrarna så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det både var en fel ban men ändå inte av att jag tog en bil men jag känner flera vänner som gjort det men ingenting har hänt dom

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kunde inte välja inga alls så behövde välja en

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Dels inte tagit andras bilar och kolla reglerna bättre

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag skulle ha kollat reglerna noga nästa gång och att jag inte borde ha tagit någon annans bil

Har du läst våra regler? Ja
 
Brist på förståelse av reglerna. Vad du tycker och känner är irrelevant utifrån ett regel sammanhang.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top