Accepterad BessanIsThick | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DunderBessan_

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199088254242/

Ditt Hex-ID: 1100001433bbd22

Vad är din discord tagg? DunderBessan#9931

Vem var det som bannade dig? Eddie Braham

Hur lång tid var din ban? tror det var 3 dagar, för kom in nyss har inte varit inne på ett tag så det står just nu 2 dagar och 4 timmar typ.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: OOC då du har automic så man hör ditt tiktok osv.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom tror att jag hade öppen mic och satt och kollade på tiktok. Jag sitter aldrig med tiktok när jag rpar för att jag vill fokusera på rp och göra scenario och därför använder jag inte telefonen när jag rpar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i en cs match sedan kom skulle jag gå ingame på Unive och då står det att jag är bannad. Då blev jag väldigt förvånad för att jag vet att inte jag har öppen mic eller i huvudtaget sitter med tiktok när jag rpar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en helt fel bann för att jag sitter aldrig med tiktok och så har jag push to talk när jag rpar och inte öppen mic.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns ingen det var så länge sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat gjort något annorlunda för att jag inte använder telefonen när jag rpar och inte har jag heller öppen mic på Fivem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vad ska jag lära mig ens av detta. av att jag inte gjort detta ens.

Har du läst våra regler? Ja

Staffen som bannade mig säger till och med själv att han inte bannat någon på 4 dagar. Så det måste va en bugg för jag rpade enda tills 04 imorse

Du får lov att skicka ditt rätta hex id så jag kan ta och unbanna dig från fivem också, mvh.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka