Nekad BessanIsThick | Ansökan till Servervakt [W1ND3D]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

DunderBessan_

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Ange ditt födelsedatum 29 Maj 2004

Vad heter du på discord? DunderBessan#9931

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagar: 10-23 och helger 10-24

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i en månad typ nu, men jag började spela i början av Januari men sedan att gå över till andra servrar och sedan kom jag tillbaka

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Ifall jag skulle vara servervakt så skulle jag försöka bidra med att underlätta arbetet för staffs på servern det vill säga att ifall någon person går och rdm:ar en annan och jag är nära denna händelse så kan jag gå ditt banna personen som gjorde fel sedan revva personen som blev dödad och där efter gå in och visa någon utav staffsen och låta dom fixa med hur lång ban personen ska få. Även ifall någon kanske pratar ooc ingame eller har kanske inte push to talk så kickar jag den och säger åt den personen att fixa push to talk eller att inte prata ooc ingame. Ifall personen skulle fortsätta göra det så går jag till staff teamet och låter dom ta över saken.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig att vilja bli servervakt på denna server är för att jag tycker det börjat blivit mer lallare på denna server och jag skulle vilja hjälpa Philip och dom andra staffsen, att få bort allt lall och göra så att denna server utvecklas mer rp:n och personer som inte tar rp:n på denna server seriöst. Av att det är så runt 200-300 inne samtidigt så är det svårt för staffs att fixa alla saker snabbt så, jag skulle vilja bli servervakt för att hjälpa staff teamet med tjänster som folk som lallare eller folk som gör något annat fel, som bryter mot reglerna på denna server.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Att kicka eller banna folk som lallar runt och göra denna server bättre där med att försöka minska lallandet och få bort personer som kommer in på en server för att förstöra medans många tar rollspelandet väldigt seriöst. Jag ska även skriva varför dom blivit kickade eller bannade vad anledningen är till att dom fått en kick eller ban. Så det går snabbt för den som blev det att förstå vad personen gjort fel och att dom ska tänka på det tills nästa gång dom är inne på servern.

Varför ska just du bli servervakt? För jag vill hjälpa servern, Philip och resten av staff teamet med att få bort lalla och gör denna server så seriös som möjlig, även hjälpa personer med att få revive ifall den skulle bli rdm:ad eller vdm:ad. Så kan jag ge dom en kort ban och sedan gå till staff teamet så får dom ge ut en ban i hur lågt tid dom tycker att personen eller personerna kommer få.

Varför vill du bli servervakt? För jag vill hjälpa servern med det jag kan, och under lätta stressen för staffsen på Unive. Hjälpa folk som blir dödad av Vdm, rdm eller kanske folk som gör fel som att dom powergamar, eller gör något annat fel som påverkar servern på ett dåligt sätt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /goto id att man teleporterar till en viss person

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad för olika saker men i Januari när jag började rp så har jag blivit bannad för sunförnuft, vdm, powergaming. Sedan blev jag blacklistad för att jag rdm:ade en polis vid polisstationen som jag ångrar som fan att jag gjorde. Men efter jag varit bannad i 3 månader av den bannen så har jag bara blivit bannad för vdm fast då dsyncade det sönder så dom tog bort den direkt, när dom sett mitt perspektiv.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Tillbaka