Nekad BessanIsThick | Ansökan till Servervakt [hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DunderBessan_

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Ange ditt födelsedatum 29 Maj 2004

Vad heter du på discord? DunderBessan#9931

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Under Sommaren så kommer jag spela mellan 10-24 alla dagar om inte jag skulle va borta.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i en månad typ nu, men jag började spela i början av Januari men sedan att gå över till andra servrar och sedan kom jag tillbaka

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Ifall jag skulle vara servervakt så skulle jag försöka få bort alla lallare och hur jag ska få bort lallarna? Jo när jag rp:ar så ska jag ge kicks eller banns till dom som lallar eller gör något regelbrott. Så ifall jag skulle va servervakt så hade jag använt mina perms vid tillfällen när jag stöter på fall där folk gör regelbrott och ifall det skulle vara något mer alvarligt och en bann som är i hög grad så går jag antingen direkt in till support eller att jag skickar klipp till dom så får dom ta över saken och ge personen eller personerna ett straff.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig att vilja bli servervakt på denna server är för att jag tycker det börjat blivit mer lallare på denna server och jag skulle vilja hjälpa Philip och dom andra staffsen, att få bort allt lall och göra så att denna server utvecklas mer rp:n och personer som inte tar rp:n på denna server seriöst. Av att det är så runt 200-300 inne samtidigt så är det svårt för staffs att fixa alla saker snabbt så, jag skulle vilja bli servervakt för att hjälpa staff teamet med tjänster som folk som lallare eller folk som gör något annat fel, som bryter mot reglerna på denna server.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle vilja bidra till denna server är att få bort lallandet på denna server och höga serverns rp nivå ännu mer. Så att fler och fler joinar Unive som spelar för tillfälligt på andra server som brinner för rp. Jag kommer raportera saker som folk som lallar fast man sagt åt dom och låta staffsen ta över det och även saker som buggar.

Varför ska just du bli servervakt? För jag vill hjälpa servern i helhet och få bort all lallandet som går, av att det finns en del på servern som bara kommer in på servern för att ha kul och göra vad den själv vill där personen troligtvis kommer bryta regler. Så att så många som helst ska kö seriöst så att så många som det går kör seriöst och gör ryktena om denna server så positiva som möjligt.

Varför vill du bli servervakt? För jag vill att serverns community och serverns rp ska högas och utvecklas. Denna servers har blivit en del mer lallade på servern så jag vill hjälpa servern med att ge kicks och banns till dom som gör regelbrott och lallar. Så jag vill hjälpa servern, jag har spelat på denna server nästan hela min tid på fivem och det är typ 650 av 710 timmar.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive id (att man återupplivar någon) /svban id anledning (Att man bannar någon i en timme) /kick id andledning (att man sparkar ut någon) /dv (att man tar bort en bil) /who id (då kan man se ifall dom är medlem, icke medlem krim) /togglename (att man kan se vad deras steamnamn är) /bring id (så hämtar man den personen med just det id man skrev att man skulle hämta) /goto id (att man teleporterar sig till id man skrev) /noclip (att man blir osynlig och att man kan flyga runt och titta på när folk rp och så att folk sköter sig) /skin id (att man ger någon skin så gör man så att personen kan byta kläder sitt ansikte, även att den har tillgång att sätta på sig mask.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad för olika saker men i Januari när jag började rp så har jag blivit bannad för sunförnuft, vdm, powergaming. Sedan blev jag blacklistad för att jag rdm:ade en polis vid polisstationen som jag ångrar som fan att jag gjorde. Men efter jag varit bannad i 3 månader av den bannen så har jag bara blivit bannad för vdm fast då dsyncade det sönder så dom tog bort den direkt, när dom sett mitt perspektiv.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka