Nekad Besnik | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Besnik

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Besnik

Vad heter du på discord? pidhnane762

Ange ditt födelsedatum 26 Januari 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. 5-8 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år ungefär

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) aldrig

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. de är som ett extra öga för servern t.ex. att banna folk som lallar som inte vet hur rp fungerar och som inte följer reglerna.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag sitter mellan 5-8 timmar om dagen och spelar på unive, så jag kommer ha bra koll på folket.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det kan te.x vara att jag är i en skottlossning och har dött, då jag väljer att reviva mig själv mitt under senario. Något annat som kan förekomma som abuse när man är Sv är att man har på toggleid under senario för att kunna se folk vart dem är te.x i buskar mm.
 
Nekad.
Anledning:
Har ej haft Medlemskap i 30 dagar.

Du får ansöka igen 2023-09-02. Lycka till nästa gång!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top