Accepterad BeshlikBeshliksson | Ban överklagan [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BeshlikBeshliksson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: BeshlikBeshliksson

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199022331694/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Beshlik

Vad är din discord tagg? Beshlik#2891

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kan se att det ser ut som en rättfärdigad ban utifrån men under omständigheterna vi var så skulle jag inte klassa det helt som rdm.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en vän kom in för första gången på servern sen så blev min vän skjuten i huvudet under tiden han ändrade sitt utseende och då hade han tjejhår etc. sen så utanför en klädesaffär så kom det en polis och började reta min vän sa att han var transa etc... och kort där efter så drog polis tazer och försökte ta min vän och då slog vi polisen och sen blev vi bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Kan tycka att vi gjorde fel för att vi hoppade på polisen så hastigt men min kompis hade fått en väldigt dålig kommentar om att han såg ut som en transa.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte hoppat på och slagit polisen hade kunnat prata istället för att slå.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte begå sådanna handlingar utan att prata istället för att låta känslorna styra.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka