Accepterad BeshlikBeshliksson | Ban överklagan (Alex-Goggle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BeshlikBeshliksson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: BeshlikBeshliksson

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199022331694/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Balo

Vad är din discord tagg? Beshlik#2891

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kan se att det ser ut som en rättfärdigad ban utifrån men under omständigheterna vi var så skulle jag inte klassa det helt som rdm eftersom jag ville göra ett fängelse scenario då han kränkte mig gång på gång i fängelset.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod och jobbade i fängelset sen så skulle jag ta en paus och då var det en annan där och vi skojade med varandra sen så började han förnedra mig och därefter så slog jag honom medvetslös 2 gånger för att han fortsatte sa att jag var hans hund och att jag ska pussa hans fötter. ville göra ett fängelsescenario som på film.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag visste inte att man inte fick slåss i fängelset men efersom man inte får det så var det en rättfärdigad ban men ett missförstånd från min sida då jag har läst alla regler och ej sett just specifikt att om man hamnar i fängelset så får man inte slå någon som förnedrar än

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de finns tidigare vad jag och min vän har skrivit då vi blev bannade samtidigt pga rdm

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte slå folk över huvudtaget. känner att det var onödigt nu i efterhand och inte värt det även fast man blir kränkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte slå någon överhuvudtaget även fast han eller hon förnedrar mig. ska inte heller umgås med folk som får än att hamna i fängelse även fast jag inte gjorde något och körde inte bilen men han satte dit mig ändå för att polisen inte såg vem det var som körde

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka