Nekad berz1n13 | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

berz1n13

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? berzin

Vad är ditt discord namn? chimcher

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: leon andersson han är 21.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? välgörande, rolig, lagföljande.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Leon Andersson Leon växte upp tufft i området Gråbacken tillsammans med sina bröder Gustav och John Uppväxten var hård deras pappa satt i fängelse och deras mamma jobbade två jobb för att få livet att gå runt Leon var bara tio år gammal när han drogs in i gängkriminalitet på grund av dåliga vänner och sina bröder Han gick med i samma gäng som dem NSK 317 Sedan dess har Leon alltid varit en springis den yngsta den som fick ta riskerna och göra det smutsiga jobbet Samtidigt hade Leon varit kär i en tjej som hette Emma ända sedan han var liten Men problemet var att Emma växte upp rikt tryggt och enkelt i området Lindalyckan långt ifrån Leons verklighet Leon visste innerst inne att det aldrig skulle fungera mellan dem En dag fick skolan nya sittplaceringar och av ren tur hamnade Leon bredvid Emma Han hade försökt glömma sina känslor för henne tidigare men det gick inte Några dagar senare skulle klassen göra en paruppgift och Leon hamnade med den han satt bredvid Emma De klickade direkt De slutade jobba och började bara prata utan stelhet eller problem Det kändes naturligt Samma dag frågade Leon om hon ville hänga efter skolan Hon sa ja Han tog henne till en utsiktsplats ovanför området och ordnade en enkel picknick De satt där i flera timmar och pratade nonstop utan tystnad eller obehag Efter den dagen började de umgås hela tiden och till slut blev de tillsammans Leon var djupt kär i henne Han gjorde allt han kunde för att få henne att älska honom mer och det gjorde hon En kall dag som vilken annan dag som helst var Leon och Emma ute tillsammans Plötsligt hör Leon någon ropa bakom honom EY DET ÄR HAN Leon vänder sig om och ser ett rivaliserande gäng från området Stenhöjden Tre fullvuxna killar börjar jaga den femtonårige Leon Leon skriker åt Emma att springa Medan de flyr tar Leon fram sin kniv Killarna från Stenhöjden gör samma sak Allt händer så snabbt att ingen riktigt hinner förstå vad som sker Plötsligt hör Leon ett skrik Han vänder sig om och ser Emma snubbla och falla Leon hade sprungit så snabbt att han inte märkte att han lämnat henne bakom sig I det ögonblicket förändrades allt Leon insåg att han inte ville leva det här livet längre Han ville lämna gängen bakom sig ändra sitt liv och bli polis och göra Sverige rätt igen

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer försöka mitt bästa att få så högt RP nivå.Jag kommer försöka skapa dom bästa scenarios.Samt va seriös och ha en kul tid.Jag ska följa alla regler så bra som möljigt misstag händer men ska undvika misstager.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara spela för att vinna i scenarion, man ska helt enkelt spela så att båda parterna har lika roligt.Och inte sura runt och va grinig men för att båda ska ha kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? för suntförnuft för några grabbar jaga mig eller inte några 5 stycken och dom jaga mig hela vägen från hamnen där dom pita i mig flera gånger när vi va på högfart och sen körde jag in i polis stationen för jag tänkte varna polisen och kunde rymma iväg från andra hållet.Och mildsuntförnuft där nån hade riktat vapen mot mig vid en avstånd och jag hade kört iväg men jag hade gömt mig med knappen X och ja hade mörk fönster toning.Så tyckte inte det va mildfearrp.har också blivit bannad tidigare men vissa har varit felaktiga och vissa har inte det men kommer tyvärr inte ihåg vad jag har blivit bannad för men om jag blir banna försöker jag allt tänka på varför jag gjorde det så att jag kan förbättra mig till nästa gång, kollar igenom regel igen och läser in den så att jag kan det så att det inte ska upprepas igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm=anväder bilen som ett vapen rdm=skjuter/slår någon utan anledning suntförnuft=lågist tänkande cop bait=vill få polisens uppmärksamhet pwg2= man spelar för makt och pengar

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Nekad ansökan
Anledning: Mod+ neka dig, anledningen är ej angiven.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka