Accepterad berz1n13 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

berz1n13

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198279802333/

Ditt Hex-ID: 1100001130bbddd

Vad är din discord tagg? Berzin1345

Vem var det som bannade dig? kjellesynd

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-03-25 170908.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? bannar mig för jag hade 6 grabbar på som vdma mig och alla 6 slog mig flera gånger så som självförsvar slår jag dom tillbaka så bannar han mig värsta helpern e riktig trög och frötjanar inte helper rollen borde minskas till en SV som max ta detta som kritik plus han bannar mig för lall när jag va på marken när jag blev misshandlade av 6 pers i en gömd liten ställe bannar han mig för slås utanför sjukan när vi va lite bort där ifrån och i en gömd ställe där dem vdma och slog mig och jag slog dem men dem rpade ej på skador men varje slag jag fick rpade jag men nej bara jag får ban förstör unives rp asså man får inte ens rpa längre från hans åsikt tycker han inte man ska ta fram kniv irl när dom kör på dig med en bil och 6 grabbar jumpar dig nej nej man ska bara slå tilbaka med handen men såklart man får ban igen då för lall sjukaste helpern ljög skit mycket i sin ansöken säkert gör jätte mycket felaktiga bans är jätte trög som helper och förstår inte rp tänker bara på reglerna men att slå utanför sjukhus gäller inte när 6 grabbar misshandlar mig för jag försökte springa iväg först men dem lät mig inte och då är det en ban på mig men inte dem sjukaste helpern verkligen asså ångra mig borde inte ens va en SV asså test medlem såna här helpers förstör unive @philip320 helt ärligt @kjallesyd se upp dig som helper helt ärligt. drar inte in i staff samtal ger ingen varning drar inte in i support nej bannar direkt utan att veta historian ser mig ligga på marken sen står jag upp slår tillbaka blir vdmade är på marken och bannar mig för lall och sunt förnuft när vi är i en gömd liknande korridor men jag gör självförsvar och slår tillbaka men bannar mig men när lisa thandal här https://medal.tv/games/gta-v/clips/23OfuF9WQ2keb7/qPkSL9PrUC0r?invite=cr-MSxkQm8sMjE0ODM5MTk3LA sjukter tillbaka efter nån som sjukter henne INUTI sjukan får hon inget ban nej nej inte ens en varning men stannar kvar som en sv men jag får ban när jag slår tillbaka sjukaste helpern verkligen ta detta som kritik hoppas din helper blir borttagen helt ärligt!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en sjukvådare hjälpte mig så han ta ba upp dina händer låt mig kolla vad som pågår så jag gör det sen söker en grabb igenom mig tar min baseboll trä springer ut jag slår han tillbaka 1 gång sen hämtar han 6 grabbar som jagar mig jag springer in i en gömd korrirdor liknade som är itne suntförnuft sen vdma dom mig dom alla jumpar mig sen självförsvar för att komam ut levande tog jag fram kniv och gjorde självförsvar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det va det gjorde självförsvar i en gömd ställe och kjalle har inte ens klipp så det är felaktigt ban och är blind när dem vdmar mig och slår mig jag va nära döden och vill slå tillbaka men istället får jag ban för självförsvar mot massa grabbar men inte när nån INNUTI sjukan sjukter tillbaka mot nån annan så du kan skicka klipp privat tack

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. för suntförnuft för några grabbar jaga mig eller inte några 5 stycken och dom jaga mig hela vägen från hamnen där dom pita i mig flera gånger när vi va på högfart och sen körde jag in i polis stationen för jag tänkte varna polisen och kunde rymma iväg från andra hållet.Och mildsuntförnuft där nån hade riktat vapen mot mig vid en avstånd och jag hade kört iväg men jag hade gömt mig med knappen X och ja hade mörk fönster toning.Så tyckte inte det va mildfearrp.har också blivit bannad tidigare men vissa har varit felaktiga och vissa har inte det men kommer tyvärr inte ihåg vad jag har blivit bannad för men om jag blir banna försöker jag allt tänka på varför jag gjorde det så att jag kan förbättra mig till nästa gång, kollar igenom regel igen och läser in den så att jag kan det så att det inte ska upprepas igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingen aning gjorde rätt där tycker jag

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej bara att kjallesyd e dålig helper

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det har jag.

Tillbaka