Nekad berz1n13 | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

berz1n13

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198279802333/

Ditt Hex-ID: 1100001130bbddd

Vad är din discord tagg? Berzin1345

Vem var det som bannade dig? emilia

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-05-08 171731.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde dummaste misstaget och skrev i ooc att vi är två i bilen efter en stor skottlosning som jag o min vän va död så kom nån o visste inte jag va i baksätet och då infomera jag han i ooc som jag ångra mig skit mycket och detta är något jag har ej gjort innan och verkligen ber om ursäkt jag har valt o skipa göra ban överklagan i 3 dagar för jag märkte det va dumt och märkte att jag måste lära mig av mina misstag och hoppas min rp blir bättre eftersom jag är rödmarkerade och är så jävla tacksam att du inte p banna mig eftersom 90 procent av meta gaming bans är pban då tycker jag de va snällt av dig o inte pbanna som jag uppskattas jätte mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi hade planerat ett möte med vår allians då valde Vagos x diablos storma vår möte och det som hände va bossen och jag åkte iväg eftersom jag visste dem skulle storma då skrek jag på han o köra iväg men han körde lite fram sen valde han köra tillbaka där alla stog o spreja bilen när vi dog tillslut. och fick sån damp där jag va tvugen o skriva i ooc att vi va två i bilen för ville att han skulle veta men hade kunnat undvika detta med att bara göra en enkel /sme medvetslös bara så men istället skrev ooc som jag ångrar mig då

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va heeelttt rätt ban och kunde inte va bättre du va snäll med 8 dagar ban och ej pban eller avdragen som jag uppskattas och jag har väntat ut 3 dagar för jag visste det jag gjorde fel o ångrar mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. för suntförnuft för några grabbar jaga mig eller inte några 5 stycken och dom jaga mig hela vägen från hamnen där dom pita i mig flera gånger när vi va på högfart och sen körde jag in i polis stationen för jag tänkte varna polisen och kunde rymma iväg från andra hållet.Och mildsuntförnuft där nån hade riktat vapen mot mig vid en avstånd och jag hade kört iväg men jag hade gömt mig med knappen X och ja hade mörk fönster toning.Så tyckte inte det va mildfearrp.har också blivit bannad tidigare men vissa har varit felaktiga och vissa har inte det men kommer tyvärr inte ihåg vad jag har blivit bannad för men om jag blir banna försöker jag allt tänka på varför jag gjorde det så att jag kan förbättra mig till nästa gång, kollar igenom regel igen och läser in den så att jag kan det så att det inte ska upprepas igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bara enkelt som jag sa förut /sme medvetslös asså skit enkelt och ångrar mig att jag skrev ooc att jag är i bilen också som jag ångrarrr mig asså åååååååå du förstår inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? verkligen ja asså verkligen förtjanar ban som sagt har väntat 3 dagar tycker de dags o göra ban överklagan och nu under mötet ska jag lova min rp ska skärpas och ber om ursäkt verkligen ska du veta

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det har jag.Och igen förlåt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka